Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsdaling d90?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: prijsdaling d90?

    de komende maanden ziet het er dus niet rooskleurig uit voor mij. Nouja, ik heb toch nog niet genoeg geld. Hij zal óóit wel eens moeten dalen in prijs zeker..?

    Comment


    • #17
      Re: prijsdaling d90?

      één konstante: prijzen van digitale body's dalen op de lange duur altijd, en dan in het bijzonder wanneer een opvolger wordt aangekondigd (de typische levenscyclus van een nikon is 2-3 jaar). De erosie van de waarde van een digitale body gaat gigantisch snel - kijk maar eens rond aan welke prijs een D2x of een D200 tegenwoordig van de hand gaat, en vergelijk dat met de aankoopprijs van dat toestel anderhalf jaar geleden.
      Het koersverloop van de yen beinvloedt inderdaad de prijzen, maar anderzijds zal de wereldwijde economische crisis wel leiden naar verminderende verkoop en dus druk op de winstmarges voor de cameraproducenten.
      erik, Nikon materiaal

      'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

      Comment


      • #18
        Re: prijsdaling d90?

        Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
        Wel VoN_DamN
        Zeg jij me eens waar je hier voor 630 euro een D90 kan kopen en ik koop er me ook 1 !
        Dan koop ik hem ook niet over de plas !
        Niet dat ik direckt een nieuwe body nodig heb , maarja als ge ne koopke kan doen .
        Ik geef gewoon de uitleg waarom de prijzen in UK nu zo laag zijn. Paar maand geleden was de Pound bijna 1.4 euro waard : westminstershop £649 = goeie 900 euro wat de prijs is waarvoor je hier ook één kan kopen. Op dat moment kon je zelfs hier goedkoper kopen.

        Door het zakken van de pound is het nu even anders. Ik zeg vraag zelf wat mogelijk is.

        Comment


        • #19
          Re: prijsdaling d90?

          Dju hé ,
          Ik dacht nu zal hij zeggen wel bij mij in de winkel ofzo
          dan stond ik morgen aan uw deur denk ik .

          Door dit topic ben ik ook beginnen opzoeken en kijken naar de specs van de D90
          en hmmm , mijn matriaal staat te koop ,
          ik zal een lichte upgrade doen naar de D90

          Comment


          • #20
            Re: prijsdaling d90?

            Ben ook aan het wachten totdat de D90 een paar honderd eurie goedkoper wordt... ben van plan om het begin april aan te schaffen.... ik lees trouwens dat de prijsverhoging niet geld voor de body en de kitlenzen maar voor de overige lenzen en andere accessoires... we zullen zien wat het wordt in februari....

            Comment


            • #21
              Re: prijsdaling d90?

              Ik zal hem toch niet over de plas halen (bestellen)
              Ik heb kan (met kite 18-105) hem bestellen voor 910 eurie's
              verzending inbegrepen ( bij een veilige winkel , ik heb eerst wat gegoogeld natuurlijk)
              bij onze buren (nederland maw)

              een tevreden mens

              Comment


              • #22
                Re: prijsdaling d90?

                Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
                Ik zal hem toch niet over de plas halen (bestellen)
                Ik heb kan (met kite 18-105) hem bestellen voor 910 eurie's
                verzending inbegrepen ( bij een veilige winkel , ik heb eerst wat gegoogeld natuurlijk)
                bij onze buren (nederland maw)

                een tevreden mens
                Welke shop?
                Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

                Comment


                • #23
                  Re: prijsdaling d90?

                  Als je weinig centen hebt, overweeg dan misschien een tweedehands D80 of D200?

                  D80 prijzen ken ik zo niet, maar een D200 moet je kunnen vinden 5 à 600 EUR...

                  Comment


                  • #24
                    Re: prijsdaling d90?

                    Misschien niet helemaal on-topic maar toch.
                    Ik dacht er al een tijdje over om een D90 in de UK te kopen en dat heb ik gisteren ook gedaan
                    de koers van gisteren: £649 => €691
                    verzendingskosten zouden £65 zijn => €70

                    Maar voor €75 ben je al heen en terug, dus maak ik er een dagje Londen van
                    Besteld bij www.graysofwestminster.co.uk
                    severalwaystodietrying.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: prijsdaling d90?

                      D90 met 18-105VR voor €863 bij Redcoon

                      Ik heb voor de D90 + 18-105VR €1089 betaald op 18/10/2008. Dus nu zou ik hem €226 goedkoper kunnen kopen maar daarvoor heb ik er al teveel plezier mee gehad in die 3 maanden om daarop te wachten! Ze gaan hem niet gratis weggeven hé. Als je een goedkope D90 wil, wacht dan nog een jaar tot de volgende Dxx uitkomt en dan kun je hem aan dezelfde lage prijzen kopen zoals nu de D80. Of koop een D60 en beleef daar plezier aan.

                      Ik snap het soms toch allemaal niet meer hoor...

                      Comment

                      Working...
                      X