Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsdaling d90?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsdaling d90?

    hallo iedereen.
    ik heb onlangs, na lang researchen en piekeren, besloten dat ik de D90 ga kopen.
    Nu vind ik de prijs nogal duur (ik ben maar een arme student) en ik vroeg me af of die nog zal dalen en hoe lang hij erover zal doen. Ik wil deze camera echt zo snel mogelijk, maar het duurt een eeuwigheid tegen dat ik het bedrag bijeen heb

    grt Els

  • #2
    Re: prijsdaling d90?

    Kopen op de huidige crisisoorzaak......0-)
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: prijsdaling d90?

      Hallo Els

      Ik sta ook op het punt om mij een Nikon D90 aan te schaffen met een 18-200mm Nikkorlens erbij.

      Ik weet niet van welke streek je bent maar ik heb al de nodige winkels afgeschuimt en tot hier toe was Grobet en zonen op de eiermarkt aan de Groenplaats te Antwerpen goedkoopst!!

      Maar ze zeiden allemaal in elke winkel dat waarschijnlijk de D90 terug zal stijgen in prijs. Dit omdat de Japanse Yen de pan uitspringt en aan het stijgen is zou de prijs van veel grote merken tot 12% stijgen.

      Dus afwachten wat het gaat worden,ik ga die van mij binnenkort halen;want een echte serieuze prijsdaling mag je enkel verwachten als er een opvolger komt van de D90...zoals je nu de D80 heel voordelig kunt kopen.

      Let wel ik heb dit van horen zeggen uit de winkels hé...het kunnen ook verkooptechnieken zijn.

      Laat ons hopen van niet!

      Groeten Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #4
        Re: prijsdaling d90?

        Kijk eens in de UK, daar kan het nog wat goedkoper zijn. Mijn collega kocht zijn
        d700 bij Grays of westminster. Vrijdag om 14.00 uur besteld en maandag om 17.00 geleverd. Je moet wel bellen om te bestellen maar die mensen zijn daar echt super vriendelijk. Heb wel gezien dat ook daar de prijzen reeds aan het stijgen zijn. Er zijn echter ook nog andere (web)winkels in de UK, er loopt hier al een topic over aankopen in de UK.
        I love my D500

        Comment


        • #5
          Re: prijsdaling d90?

          Ik hoop dat ie niet té duur word...

          Comment


          • #6
            Re: prijsdaling d90?

            Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
            Hallo Els

            Ik sta ook op het punt om mij een Nikon D90 aan te schaffen met een 18-200mm Nikkorlens erbij.

            Ik weet niet van welke streek je bent maar ik heb al de nodige winkels afgeschuimt en tot hier toe was Grobet en zonen op de eiermarkt aan de Groenplaats te Antwerpen goedkoopst!!

            Maar ze zeiden allemaal in elke winkel dat waarschijnlijk de D90 terug zal stijgen in prijs. Dit omdat de Japanse Yen de pan uitspringt en aan het stijgen is zou de prijs van veel grote merken tot 12% stijgen.

            Dus afwachten wat het gaat worden,ik ga die van mij binnenkort halen;want een echte serieuze prijsdaling mag je enkel verwachten als er een opvolger komt van de D90...zoals je nu de D80 heel voordelig kunt kopen.

            Let wel ik heb dit van horen zeggen uit de winkels hé...het kunnen ook verkooptechnieken zijn.

            Laat ons hopen van niet!

            Groeten Dirk
            ik ben van de streek Brugge en ik ben van plan om me bij de d90 een 18-105VR aan te schaffen.
            Ik hoop dan dat er dan snel een opvolger van de d90 komt

            Comment


            • #7
              Re: prijsdaling d90?

              De D300 is de afgelopen weken alvast een stukje opgeslaan. Een kleine 100€ ongeveer...

              nayy

              Comment


              • #8
                Re: prijsdaling d90?

                Ik heb begin deze week nog een D90 in de UK gekocht voor omgerekend 630€ (ik kon het niet laten ). Ik verwacht deze komende maandag thuis te hebben.

                Misschien handig om hier af en toe eens te kijken waar de koopjes zijn. Best eerst vragen of ze verschepen richting Europa.
                De Flickr-pagina.
                Nikon D90 met een hele reeks lenzen

                Comment


                • #9
                  Re: prijsdaling d90?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Geys1987 Bekijk bericht
                  Ik heb begin deze week nog een D90 in de UK gekocht voor omgerekend 630€ (ik kon het niet laten ). Ik verwacht deze komende maandag thuis te hebben.

                  Misschien handig om hier af en toe eens te kijken waar de koopjes zijn. Best eerst vragen of ze verschepen richting Europa.
                  Ik weet dat ze daar beter geprijst zijn maar ik koop niet zo graag online, liever in winkels.

                  Comment


                  • #10
                    Re: prijsdaling d90?

                    Nikon gaat in februari prijzen verhogen

                    Nikon heeft Nederlandse retailers in een e-mail laten weten dat het vanaf 1 februari 2009 de adviesprijzen van een groot aantal producten gaat verhogen. De prijsverhogingen zijn een gevolg van de koersstijging van de yen.


                    Voor Belgische dealers zal dat ook wel gelden.....

                    Comment


                    • #11
                      Re: prijsdaling d90?

                      Oorspronkelijk geplaatst door els_ Bekijk bericht
                      Ik weet dat ze daar beter geprijst zijn maar ik koop niet zo graag online, liever in winkels.
                      Grays of Westminster is een winkel in Londen die ook naar Belgie verstuurd !! Is wel Nikon only !! Kijk maar eens op hun site. Je kan natuurlijk een citytrip naar Londen maken en direct daar je aankoop doen
                      I love my D500

                      Comment


                      • #12
                        Re: prijsdaling d90?

                        Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
                        Grays of Westminster is een winkel in Londen die ook naar Belgie verstuurd !! Is wel Nikon only !! Kijk maar eens op hun site. Je kan natuurlijk een citytrip naar Londen maken en direct daar je aankoop doen
                        Enkel lof over die winkel Maar hun prijzen zijn omhoog gegaan alsook de pond

                        Comment


                        • #13
                          Re: prijsdaling d90?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                          Nikon gaat in februari prijzen verhogen

                          Nikon heeft Nederlandse retailers in een e-mail laten weten dat het vanaf 1 februari 2009 de adviesprijzen van een groot aantal producten gaat verhogen. De prijsverhogingen zijn een gevolg van de koersstijging van de yen.


                          Voor Belgische dealers zal dat ook wel gelden.....
                          Maar dit is niet toepasbaar op dit topic want:

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tweakers.net
                          ... prijsverhogingen van objectieven, flitsers en accessoires. De prijzen van dslr's en kits zullen vooralsnog onveranderd blijven.

                          Comment


                          • #14
                            Re: prijsdaling d90?

                            Prijzen in de UK zakten door het zakken van de Pound tov de Euro, NIKON is een merk met een hart, ook voor zijn verkopers. Nikon streeft na om prijzen over europa af te stemmen.

                            Doe jezelf een plezier, kijk eerst eens wat lokaal mogelijk is, voor je overseas gaat kopen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: prijsdaling d90?

                              Wel VoN_DamN
                              Zeg jij me eens waar je hier voor 630 euro een D90 kan kopen en ik koop er me ook 1 !
                              Dan koop ik hem ook niet over de plas !
                              Niet dat ik direckt een nieuwe body nodig heb , maarja als ge ne koopke kan doen .

                              Comment

                              Working...
                              X