Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerst Ingo Albert en nu Vasa Carapic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerst Ingo Albert en nu Vasa Carapic

    Jullie kennen het verhaal van mijn ervaring met Ingo Albert van Top-Foto. Er komt er een bij nl. Vasa Carapic van Power in Numbers.
    Het begon met een IT die ik daar gekocht had, na een tijdje kreeg deze kuren en dus heb ik hem terug gestuurd. Vasa adviseerde mij te wachten op de X-Drive 2 die hij dan met gesloten porto zou leveren. Doordat er wat miscommunicatie tussen Vasa en Jasmin was liet de levering op zich wachten terwijl ik de spullen verwachtte voor ik op vakantie ging. Wat denk je... na de nodige excuses van Vasa bood hij me als goedmakertje aan een 20 Gb hd te leveren voor nop. Helaas ging er ook wat mis met deze X-Drive 2 en dus weer de hele handel terug. Wat gebeurt er volgens de wet van Murphy, hij stuurt alleen een lege X-Drive 2 omdat ze van het goedmakertje geen notitie in hun administratie hadden gemaakt. Ik heb ze toen verteld hoe dit destijds in zijn werk was gegaan en jawel hoor zonder blikken of blozen stuurt hij me vanmorgen dit mailtje
    I will send you a 20 Gig Hard drive today.
    Your tracking number is ........... via www.dhl.com

    Best Regards Vasa Carapic

    En nu maar zeggen dat ik geen geluksvogel ben

  • #2

    Jullie kennen het verhaal van mijn ervaring met Ingo Albert van Top-Foto. Er komt er een bij nl. Vasa Carapic van Power in Numbers.
    Je bent dan ook niet de enige die ook met hem goede ervaringen heeft


    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=20944&SearchTerms=Vasa,PIN

    Comment


    • #3
      Wij hebben ook al enige zaken bij hem gekocht, diverse cf kaarten, xdrive2.
      Altijd topservice en snel.
      Het is al vele keren gezegd, maar voor de newbie's toch goed om te weten. [hoe moet je er anders achter komen]
      Wij zijn er ook door BD terecht gekomen.[gelukkig]

      Omega
      Canon S 30
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
        Kan dit alleen maar beamen. De Vasa is nen toffe vent. Onlangs de vraag gesteld of hij mij een tweede USB II kabeltje kon laten geworden. "No problem "zei de man. Het kabeltje heb ik ontvangen in een omslag enige dagenlater. En als ik hem mailde wat mijn boete was, antwoorde hij " No charge for you ". Niet dat zo'n kabeltje veel kost, maar je moet het maar doen.

        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          heeft er niemand een foto van Ingo en Vasa, dan kan ik ze boven m'n bed hangen .

          Als ik nog iets nodig heb in de toekomst zijn dit de twee eerste shops die ik consulteer.

          greetz

          Sam Jae

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sam Jae
            heeft er niemand een foto van Ingo en Vasa, dan kan ik ze boven m'n bed hangen .

            Op de site van topfoto staat er een foto van Ingo bij informatie
            Kweet niet als je daar iets mee bent
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #7
              Zo is het.
              Die Pin en Topfoto... keigoed.
              Soms hoor je zeggen... "Jamaar, ik ga naar de fotograaf om de hoek, daar heb ik altijd goede service en als er iets aan 't toestel scheelt..."
              ONZIN dus, Bij Vasa en Ingo, heb je betere service en als er iets aan scheelt is het sneller opgelost dan bij de fotohandel om de hoek, want die sturen 't ook maar op, naar de Fabrikant.
              En daarbij komt nog dat die fotohandelaar om de hoek keiduur is!!! Tweemaal zo duur als Topfoto of PowerInNumbers. (ik heb al prijzen gezien tot driemaal zo duur (Photohall))
              Ik begrijp echt niet dat ze nog klanten hebben hier in België & Nederland...
              Iedereen die op dit BD forum komt, spaart honderden Euro's door alleen maar deze informatie te lezen.
              Vroeger kocht ik ook als hier vlakbij... oeps (tja, je bent jong en onervaren.)
              Nu is 't wel anders. Mijn Kangoeroes komen uit Australië en mijn fototoestellen uit Duitsland jawhöl.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mic
                Bij Vasa en Ingo, heb je betere service en als er iets aan scheelt is het sneller opgelost dan bij de fotohandel om de hoek, want die sturen 't ook maar op, naar de Fabrikant.
                En daarbij komt nog dat die fotohandelaar om de hoek keiduur is!!! Tweemaal zo duur als Topfoto of PowerInNumbers. (ik heb al prijzen gezien tot driemaal zo duur (Photohall))
                Ik begrijp echt niet dat ze nog klanten hebben hier in België & Nederland...
                Iedereen die op dit BD forum komt, spaart honderden Euro's door alleen maar deze informatie te lezen.

                Volledig mee eens. In het buitenland geven ze sneller informatie en leveren ze sneller. Heb ook al bij PIN besteld en heb niet te klagen. Ik had eind juni bij de lokale fotograaf een prijsaanvraag gedaan ivm een Lowe Pro rugzak en tegelijkertijd een grijskaart besteld. Men ging mij bellen. Zogezegd. Na één maand nog geen nieuws, ik bel, geen prijzen beschikbaar en grijskaart kan niet besteld worden. Gevolg: ik bestel beiden in het buitenland en binnen de week geleverd... Het was trouwens niet de eerste keer dat een lokale fotografiezaak me geen informatie kon (of wou?) verschaffen. En dan wijkt een mens uit naar het buitenland, waaronder Australie (dankzij BD!). Prima service en prijzen (tot nu toe).

                No further comment.


                Comment


                • #9
                  Goed om te weten,maar welke site heeft dien VASA.

                  Mvg.
                  Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                  Mijn website.

                  Comment


                  • #10
                    http://www.powerinnumbers.com.au/
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mic
                      Zo is het.
                      Die Pin en Topfoto... keigoed.
                      Soms hoor je zeggen... "Jamaar, ik ga naar de fotograaf om de hoek, daar heb ik altijd goede service en als er iets aan 't toestel scheelt..."
                      ONZIN dus, Bij Vasa en Ingo, heb je betere service en als er iets aan scheelt is het sneller opgelost dan bij de fotohandel om de hoek, want die sturen 't ook maar op, naar de Fabrikant.
                      En daarbij komt nog dat die fotohandelaar om de hoek keiduur is!!! Tweemaal zo duur als Topfoto of PowerInNumbers. (ik heb al prijzen gezien tot driemaal zo duur (Photohall))
                      Ik begrijp echt niet dat ze nog klanten hebben hier in België & Nederland...
                      Iedereen die op dit BD forum komt, spaart honderden Euro's door alleen maar deze informatie te lezen.
                      Vroeger kocht ik ook als hier vlakbij... oeps (tja, je bent jong en onervaren.)
                      Nu is 't wel anders. Mijn Kangoeroes komen uit Australië en mijn fototoestellen uit Duitsland jawhöl.
                      niet helemaal mee akkoord mic...ik heb al dingen gekocht die goedkoper hier waren als bij topfoto en derg...
                      plus dat ik ook alles direkt kan testen ....wil ik 'n lens voor enkele dagen of 'n week testen ...no problemo
                      heb ik morgen iets dringend nodig, hoef maar te bellen en hij laat het afkomen...als je weet dat de beukelaar hier meestal op de woensdag levert en dat fotohandelaars dat dinsdag bestellen...
                      ik hoef daar dus geen week op te wachten...
                      photohall, die van de stationstraat of de fruitmarkt is voor mij geen ref...
                      er zijn wel dingen, waarvan het prijsverschil te groot is en dat bestel ik dan ook via andere kanalen...

                      en wat VASA betrefd heb ik ook alleen maar goede ervaringen...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Sam Jae
                        heeft er niemand een foto van Ingo en Vasa, dan kan ik ze boven m'n bed hangen .
                        Voila, hier is Ingo http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=46612
                        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                        Comment

                        Working...
                        X