Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pano's afdrukken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pano's afdrukken

Niet dat ik momenteel zelf die behoefte heb, maar waar kan je paroramische foto's in één stuk laten afdrukken?
    Als verschillende foto's die afzonderlijk op een A3-tje kunnen afgedrukt worden, lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat een pano, op dergelijke foto's gebaseerd snel een lengte van een meter kunnen bereiken.
    (bvb een foto van 30 bij 120 cm). Lijkt me niet echt een standaardmaat niet vele shops ondersteunen. Jobje uitsluitend voor een drukker?

Greetz

Sam Jae

Als er toevallig op het werk nog ergens in de archieven zich een Tektronix phaser 600 bevindt (A0 printer met wax) of je hebt ergens een epson waar je rollen papier kunt insteken (ik weet niet meer welke modellen dat hedentendage ondersteunen, maar vroeger was er voor de photo 870 die optie, en voor de stylus 3000 e.d.)... Kan je gerust pano's in foto kwaliteit afdrukken.....
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik dacht dat DirtyHarry zijn foto's op om het even welk formaat kon laten afdrukken, is al paar maanden geleden. Was dat bij pixum?

Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

Comment

Bij www.colormailer.be kan je alvast afdrukken laten maken op 252x755mm
        Voor panoramische opnames of uitzichten uit meerdere digitale foto's opgebouwd (b.v. met programma's als Powerstitch, Photovista, Stitch It, of andere fotobewerkingsprogramma's). De werkelijke afmeting van de afdruk hangt van de gebruikte verhouding af. Leverbaar naar keuze in hoogglans en mat.

En er zijn nog andere online firma's waarbij je enkel de hoogte moet kiezen en de lengte gewoon afhangt van je file. Hoe ze dan de prijs bepalen? Zal wel €/m zijn zeker?

Comment

Working...
        X