Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copact toestel tot E200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Copact toestel tot E200

beste Forumleden,

Ik ben op zoek naar een nieuw compact toestelletje. Mijn oog is gevallen op de Canon Digital IXUS 90 IS.

ten eerste is dit een goede keus? Specificaties zeggen mij niet zoveel, ik ben een huis tuin en keuken fotograaf. Vereiste is wel dat hij binnen met kunstlicht goede foto's moet maken, geen gedoe met rode ogen e.d.
    Verder moet hij natuurlijk mooie vakantiekiejes maken.

Misschien heeft iemand nog een andere optie cq merk.

Mvg yep1

Re: Copact toestel tot E200

Oorspronkelijk geplaatst door yep1 Bekijk bericht
    Vereiste is wel dat hij binnen met kunstlicht goede foto's moet maken, geen gedoe met rode ogen e.d.
    Ik heb zelf een IXUS 50 en doordat de flitser en de lens niet zo ver uit elkaar staan heb ik vrijwel altijd last van rode ogen.
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yep1 Bekijk bericht
      Vereiste is wel dat hij binnen met kunstlicht goede foto's moet maken, geen gedoe met rode ogen e.d.
      Verder moet hij natuurlijk mooie vakantiekiejes maken.

Misschien heeft iemand nog een andere optie cq merk.

Mvg yep1
      Rode ogen gedoe hebben de meeste toestellen nu intussen al wel goed werkende anti rode ogen voor maar verder mag je van een compactje met zo'n klein flitsertje op geen wonderen verwachten bij kunstlicht. Voor "gewone" vakantiefoto's zal het wel lukken.

Bijgevolg en rekening houdende met je budget, kijk eens naar een Sony W170.

Djienbe

Comment

Op de Premium compact cameras test kun je zien dat zowel de Canon Ixus 870 IS als de Fujifilm F100fd beide zeer goede toestellen zijn (waar de Fuji nog net iets beter is bij de net iets minder goede licht situaties).

Comment

Working...
        X