Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twijfel , twijfel , twijfel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: twijfel , twijfel , twijfel

Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
    bedankt voor jullie reacties

denk wel dat het een 50D zal worden maar ga nog wachten tot na nieuwjaar misschien gaat er wel iets vanaf van de prijs

ik ben gewend van mijn lensen bij "konijn" te kopen maar een toestel is toch nog iets anders denk ik, of niet. Konijn ligt zo'n 140 km van mij thuis dus denk is eraan om misschien ergens anders te gaan, voor in geval van defect bv.

waar kopen jullie meestal jullie materiaal , ikzelf ben van oost-vlaanderen

bedankt al hoor
    Ik hoor vrij positieve reacties van Art & Craft in Gent. Ticor heeft daar al één en ander gekocht meen ik.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

misschien nog eentje voor na de match , in de kantine , had ik gedacht aan een canon 24-70mm f2.8 L , maar daarvan heb ik hier ergens op de site gelezen dat je ze niet van hun volle capaciteit kan genieten op een crop camera. Daarvoor ben je beter met een 17-55mmf2.8.
      Dat kan je eigenlijk van al je lenzen stellen nu, je 50 mm gedraagt zich ook meer naar tele als dan het een standaard brandpuntsafstand is. En je 70-200 gedraagt zich op alle cropsensors niet optimaal qua brandpuntsafstanden.
      Ik heb ook de 17-55 op mijn 30D omdat je dan ongeveer de 24mm benadert wat nog een redelijke breedhoek is.
      Ik erger mij soms aan het feit dat mijn 70mm op de 30D eerder 100mm wordt daarom stap ik over naar Fullframe na nieuwjaar. Ik ga niet meer verder investeren in cropcamera's.
      Voor u kan een cropcamera een voordeel zijn bij sportfotografie.
      Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

hi

om antwoord te geven op je vraag van "kan de Canon BG-E2N grip op de 50D"
        JAAAAAAAAA heb zelf net de 50D met Canon BG-E2N grip gekocht en deze zijn perfect
        voor elkaar gemaakt.(heb mijn toestel in nederland gekocht scheelt een pak tegen
        de woeker prijzen in belgie).

cya

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daimyo Bekijk bericht
          hi

om antwoord te geven op je vraag van "kan de Canon BG-E2N grip op de 50D"
          JAAAAAAAAA heb zelf net de 50D met Canon BG-E2N grip gekocht en deze zijn perfect
          voor elkaar gemaakt.(heb mijn toestel in nederland gekocht scheelt een pak tegen
          de woeker prijzen in belgie).

cya
          proficiat met je aankoop, mogen ook weten waar en hoeveel ?? of wordt ik nu te persoonlijk
          DE site

Comment

Een (internet-)winkel waar ik in Nederland positieve ervaringen mee heb en die over het algemeen tot een van de goedkoopste behoort, is CameraNU.nl Dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt kun je afleiden uit de beoordeling die de winkel krijgt op een consumentensite als Kieskeurig.nl .Voor de volledigheid wil ik overigens wel opmerken dat ik (helaas) geen aandelen in de winkel heb
            Last edited by hapa; 28 december 2008, 16:04.

Comment

hi

hmmm,ok 977 euro cameratop100 duwde hem de laagste internet prijzen op kieskeurig onder de neus, gaf dezelfde prijs of lager ,en op bepaalde lenzen en accesoires ook waar je bij konijnenberg enkel maar van kan dromen.

cya

Canon 50D,sigma 10-20,tamron 17-50,28-75,canon 100-400,vanguard tracker 4

Comment

Ik weet niet of het verschil tussen de 40D en de 50D zo groot is, op het aantal pixels na dan. Ik ben zeer tevreden met de 40D, die is zeker goed genoeg, ook voor binnen. En hij kost natuurlijk een pak minder dan de 50D. Trouwens een wereld van verschil met de 350D
                aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjatoken Bekijk bericht
                  heb mailtje gestuurd naar "konijn" ivm de eventuele solden of prijsstijgingen voor volgend jaar.
                  als ik antwoord krijg zal ik het hier ook vermelden
                  deze morgen mailtje terug gekregen met de mededeling :

Beste,

Er gaan geruchten dat Canon de prijzen gaat verhogen, dit zal ook wel waarschijnlijk zijn vanwege de sterke positie van de Yen
                  .

daarmee besluit ik eruit dat ik voor het nieuwe jaar nog best zal iets bestellen
                  DE site

Comment

Als je de prijzen van Canon-producten bij vele (web-)winkels de laatste weken gevolgd hebt, dan kon je reeds zien dat verschillende winkels hun prijzen al licht verhoogd hebben.

Bij navraag in enkele winkels wisten ze me heel duidelijk te zeggen dat de prijzen van Canon tot 10% gaan stijgen op de objectieven, maar dat er bij alle producten wel enkele procenten gaan bijkomen (ongeveer tussen 5 en 10%).

Op de vraag of er een Cash-Back komt, wisten ze me heel formeel te antwoorden dat Canon België hier voorlopig niet meer aan denkt door de vele problemen die ze gehad hebben bij de laatste editie en de vele klachten die er hier over ontstaan zijn...
                    Ze zoeken eerst naar een beter systeem om alles iets vlotter te kunnen laten verlopen.

Kopen (of bestellen) voor nieuwjaar lijkt mij dus ook aangewezen...
                    - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

gedaan met twijfelen... de kogel is door de kerk.... heb een 50D besteld tesamen met de grip
                      bedankt aan alle voor de info en jullie mening .

Waarom nu een 50 ipv 40D ??? moest van mijn vrouwtje ..en ge weet ... ge moogt die niet tegenspreken hé .... lol. nee, serieus , heb tot het laatste echt zitten twijfelen maar ja , ne mens denkt altijd omdat het nieuw is zal het wel beter zijn zeker

bedankt mensen
                      DE site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik hoor vrij positieve reacties van Art & Craft in Gent. Ticor heeft daar al één en ander gekocht meen ik.
                        Ikzelf ga ook altijd bij Art & Craft in Mariakerke-Gent. Goede service en veel op stock!

Comment

stijgende prijzen... tja. 't Is nog niet genoeg dat we hier meer betalen in € dan in de US in dollars misschien?
                          Als de prijzen stijgen, stel ik mijn aankoop uit. En velen wellicht. En dan dalen ze weer ('t is wel nog crisis hé mensen). Daarbij: wat kost een 40D tegenwoordig nog? Zal mijn 5D mark II dan wel tegen de zomer kopen, of bij een cashback of zo. Maar meer dan 1800 € geef ik er niet aan.

Denk trouwens dat die heisa gewoon de eindejaarsverkopen wat moet opkrikken, om de cijfers goed te maken voor 2008... zou dat niet kunnen misschien?
                          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                          www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanhyfte.johnny Bekijk bericht
                            Ikzelf ga ook altijd bij Art & Craft in Mariakerke-Gent. Goede service en veel op stock!
                            Heb mijn 50D daar ook gekocht. Over het gedrag van 1 persoon in kostuum ben ik niet te spreken. Voor de rest niet extreem tevreden. Voor die 200 euro die ik extra betaald heb had ik meer verwacht...

Veel succes met de nieuwe camera ! Het was van me ook een upgrade van een 350D

Comment

Net terug van Top-foto, ben een 50D rijker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                                Net terug van Top-foto, ben een 50D rijker
                                proficiat, ik ben in blijde verwachting .... veel succes...
                                DE site

Comment

Working...
                                X