is het normaal dat je bij de Panasonic Lumix DMC-LX3 het batterij-deurtje wel kan dichtklikken, maar je het knopje voor de vergrendeling niet op Lock kan plaatsen. Als je het deurtje opent, kan je wel de knop verschuiven en zie je het sluitstukje uitschuiven. Echer als je deurtje sluit kan dit sluitstukje niet verschuiven. Is dit een fout in m'n toestel of zijn die allemaal zo 'fout' ontwikkeld ?
Foto: deurtje gesloten, klikt beetje vast, om te openen moet je met nagel opentrekken, Lock knopje kan je niet naar recht schuiven:
Foto: deurtje open, Lock knop naar rechts, je ziet sluitstukje eruit, wat niet kan als deurtje dicht is
Volgens mij heb ik een defect toestel, maar ben niet zeker. Iemand met een LX3 waar deurke normaal dichtgaat en Lock wel kan verschoven worden ?
Foto: deurtje gesloten, klikt beetje vast, om te openen moet je met nagel opentrekken, Lock knopje kan je niet naar recht schuiven:
Foto: deurtje open, Lock knop naar rechts, je ziet sluitstukje eruit, wat niet kan als deurtje dicht is
Volgens mij heb ik een defect toestel, maar ben niet zeker. Iemand met een LX3 waar deurke normaal dichtgaat en Lock wel kan verschoven worden ?
Comment