Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft wel's iets bij Konijnenberg bestelt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft wel's iets bij Konijnenberg bestelt?

Wie van jullie heeft wel's artikelen bestelt via Konijnenberg?.
    Hoe snel gaat de levering als artikelen voorradig zijn,en klopt het dat je van te voren een bericht krijgt als het product wordt verzonden?
    Thanks.
    Canon 10D met ef28-135.usm is.

Er wordt hier zo vaak over Konijnenberg geschreven, je kunt beter even een search doen in Camera's & Accessoires

Comment

Ja Olympus c750 had ik besteld en de volgende dag in huis zonder problemen zoals voorheen in een topic over konijnenberg.
      En ik ben het eens met marjo doe even een search over konijnenberg en je leest de voor en de nadelen.
      Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

Comment

CF kaartjes en E-10 accessoires voor 15:00uur besteld, volgende dag in huis

mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Hoi weetikveel,

Als ik jou was zou ik nooit kopen bij konijnenberg maar dat is mij idee ik heb er alleen maar zeer slechte ervaringen mee lees het allemaal maar.Waar ik persoonlijk wel zeer goede ervaringen heb is bij kamera-express zet er www voor en .nl er achter en je hebt de url.Dat is een winkel daar nemen ze alle tijd voor je en ze liegen je niet voor wat konijnenberg wel doet.Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes

Comment

Ik heb een Raynox DCR 720 besteld, en deze werd zonder problemen en zonder rembours maar met accept giro verstuurd.
            Dus hier een zeer positieve ervaring met Foto Konijnenberg.

Groetjes,
            Hans
            Hans

Oly C5050z Tcon17+RaynoxDCR720
            KM D5D 18/70+28/105+70/210+3600HS

Comment

Working...
            X