Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstappen naar ander merk...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overstappen naar ander merk...

Is veranderen van merk niet hetzelfde als veranderen van vrouw? In het begin allemaal leuk
    en mooi en nieuw en anders, maar na een poosje krijg je waarschijnlijk gewoon te maken
    met hetzelfde geluk, en eender verdriet, met dezelfde sores en wispelturigheden en pijnen
    en stiltes; zodat je op een gegeven dag wel moet denken, dat je net zo goed bij die eerste
    had kunnen blijven. Of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Is veranderen van merk niet hetzelfde als veranderen van vrouw? In het begin allemaal leuk
      en mooi en nieuw en anders, maar na een poosje krijg je waarschijnlijk gewoon te maken
      met hetzelfde geluk, en eender verdriet, met dezelfde sores en wispelturigheden en pijnen
      en stiltes; zodat je op een gegeven dag wel moet denken, dat je net zo goed bij die eerste
      had kunnen blijven. Of niet?
      Deze vergelijking is wel erg kort door de bocht vind ik. Ik ken genoeg koppels die na een 2de huwelijk het heel wat beter hebben . . . . En nee, ik ben geen 2 keer getrouwd
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Deze vergelijking is wel erg kort door de bocht vind ik. Ik ken genoeg koppels die na een 2de huwelijk het heel wat beter hebben . . . . En nee, ik ben geen 2 keer getrouwd
        Misschien inderdaad wat kort door de bocht, want ik ken ook wel een paar mensen die van
        Nikon naar Canon en visa versa zijn overgestapt en daar nu gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Misschien inderdaad wat kort door de bocht, want ik ken ook wel een paar mensen die van
          Nikon naar Canon en visa versa zijn overgestapt en daar nu gelukkig zijn.
          Ik zou het toch bij vergelijkingen met auto's houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
            Zo!
            Ik heb vandaag eens in het wilde weg nationaal en internationaal zitten telefoneren.
            Ik trek me volledig terug uit dit draadje.
            Ik ook. Ik ben vandaag namelijk Thais gaan eten.

Comment

Re: Overstappers naar andere merk...?

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
              Die mannen zijn niet van de slimsten dus ik zie dat maar wat door de vingers...
              Ik vind het tof dat er eindelijk iemand het licht gezien heeft, en van Nikon naar Canon is overgestapt.
              Het niveau van de groep is plots veel hoger geworden (of is het nu omgekeerd)

Enfin we moeten toch geen grijskaarten meer meenemen. Daar gebruiken we nu die C-lenzen voor.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                zoals aangehaald wordt, canon heeft ook zwarte lenzen in het pro-segment, en die worden nog behoorlijk veel gebruikt ook....
                Waar kan ik die zwarte kopen?

Comment

Ik ben begin dit jaar over gestapt van Nikon naar Canon, omdat:

Wou een lens bereik van 100-400 (ongeveer), bij Canon is de 100-400 L lens heel goed bekend, om zijn kwaliteit, stevigeid enz., bij Nikon zag ik niet direct een goed alternatief. Ik wou een snelle body, de D300 kostte an zowat het dubbele van de 40D...
                  En ik had al enkele Canon's in mijn handen gekregen, dan van zelfde prijsklasse als een Nikon, en voelde mij er beter bij...

Ben nu heel tevreden over de 40D, natuurlijk was het een grote overstap... (D50 --> 40D, Tamron 70-300 --> Canon 100-400L, externe flits, enz.)

Volgens mij: heb je zin in een Nikon, koop een nikon, heb je zin in een canon, koop dan zo een... Allebei goed, en zal allebei dezelfde miserie zijn bij de klantendienst, ja, ze zijn allemaal hetzelfde, iets waar je gewoon geluk mee moet hebben, en, je zal het merk niet straffen als zij 1 body minder zullen verkopen hoor...

Grtz,
                  www.rally-image.be - rallysport in en rond België

Comment

Re: Overstappers naar andere merk...?

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                    Ik vind het tof dat er eindelijk iemand het licht gezien heeft, en van Nikon naar Canon is overgestapt.
                    Het niveau van de groep is plots veel hoger geworden (of is het nu omgekeerd)

Enfin we moeten toch geen grijskaarten meer meenemen. Daar gebruiken we nu die C-lenzen voor.
                    Ik zal seffens uw licht eens ne keer komen uitdoen

PS: Ben normaal gezien tegen geweld,maar voor de Rudy wil ik best weleens een uitzondering maken.
                    (ik zal maar genoeg smileys zetten zodat er niemand denkt dat we "onze ruzie" echt menen )
                    Last edited by roadrunner; 24 december 2008, 10:27. Reden: typo
                    Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
                      Waar kan ik die zwarte kopen?

De 24-70 wordt veel gebruikt in de persfotografie (en die is zwart), de 70-200 ook, maar da's dan weer een witte.

Comment

Zelfs Ken Rockwell twijfelt

"In spite of the upcoming Million-Man March on Melville in protest of the absurd initial asking price of the D3X, Wednesday is the 25th anniversary of me getting my first Nikon.

In spite of recent boners like the D3X pricing, Nikon has made a couple of decent products over the years. I'll share all on Wednesday, even if I decide to ditch Nikon for greener pastures by then."

Comment

Working...
                        X