Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 200-300 of 350

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Alpha 200-300 of 350

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
    Op bijna alle lenzen van de A-lount zit wel wat speling
    Op de A700 en A900 zitten ze wat strakker, maar nog met speling...'t is eerder body-afhankelijk (analoge 7 reeks heeft zelfs GEEN speling)

Geen zorgen maken daarover
    Geloof me,het ligt aan de lens. Andere lenzen zitten behoorlijk vast, de kitlens kan je echt wiebelen.
    Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

speling of niet, ik merk er weinig van..'t is de foto die telt..

Comment

Iemand enig idee of die cashback-actie van Sony in Duitsland ook geldt ? Ik heb al gezocht maar nog niet gevonden. Ik zou graag een Alpha 350 in Duitsland kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manke Nelis52 Bekijk bericht
          Iemand enig idee of die cashback-actie van Sony in Duitsland ook geldt ? Ik heb al gezocht maar nog niet gevonden. Ik zou graag een Alpha 350 in Duitsland kopen.
          Neen zie de voorwaarden bij Sony:
          Deze actie is uitsluitend geldig in België en Luxemburg. Het toestel moet in België of Luxemburg zijn aangekocht. Het voordeel wordt enkel geleverd of terugbetaald in België of Luxemburg.

Comment

Hallo,
            Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. De Alpha 200 body met de Sony 18-250. Ik heb hier heel goede dingen over gelezen op Dycum. Alhoewel ik een newbie ben vertrouw ik op het oordeel van de habitués. Kort samengevat is dit de ideale lens om op je toestel te hebben als je niet veel van lens kan of wil wisselen (reis bvb).
            Voor de Alpha-bezitters; ik kwam deze site nog tegen alphamount.com.
            Nu alleen nog uitzoeken waar ik ze het goedkoopst kan vinden. En in een later stadium zal ik dan iets bijkopen zoals hiervoor ook al gesuggereerd.
            Is het nodig om iets anders er ineens bij te kopen; zonnekap of filter?
            Prettige feesten,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
              Hallo,
              Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. De Alpha 200 body met de Sony 18-250. Ik heb hier heel goede dingen over gelezen op Dycum. Alhoewel ik een newbie ben vertrouw ik op het oordeel van de habitués. Kort samengevat is dit de ideale lens om op je toestel te hebben als je niet veel van lens kan of wil wisselen (reis bvb).
              Voor de Alpha-bezitters; ik kwam deze site nog tegen alphamount.com.
              Nu alleen nog uitzoeken waar ik ze het goedkoopst kan vinden. En in een later stadium zal ik dan iets bijkopen zoals hiervoor ook al gesuggereerd.
              Is het nodig om iets anders er ineens bij te kopen; zonnekap of filter?
              Prettige feesten,
              Succes met de beslissing, een zonnekap zit normaal bij je lens............
              Misschien dat je een kwalitatieve beschermfilter (62 mm voor de 18-250) er bij kunt nemen, om je glas te vrijwaren van elke vorm van schade....krassen, stof(zand), enz....
              En dan maar shooten

Comment

Misschien dat je een kwalitatieve beschermfilter (62 mm voor de 18-250) er bij kunt nemen, om je glas te vrijwaren van elke vorm van schade....krassen, stof(zand), enz....
                Laat je dat er dan altijd opzitten? Heeft dat geen invloed op de kwaliteit?
                Bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
                  Laat je dat er dan altijd opzitten? Heeft dat geen invloed op de kwaliteit?
                  Bedankt
                  Ja, die laat ik er altijd opzitten, daarom ook een kwalitatieve die hebben geen invloed op het eindresultaat. Als het kan een B&W of een Tiffen filter..........
                  Met 18-250 mm lenzen heb ik zo geen ervaring, maar ik vermoed dat je best een "slim" type neemt, die zijn extra dun, zodat je geen donkere hoeken krijgt op breedhoek...
                  Misschien dat anderen hier wat dit lezen dat kunnen bevestigen, of dit zo is of niet... 't nadeel bij slim filters (daar er geen schroefdraad op de buitenste rand staat) is dat op de meeste Uw stofdekseltje niet meer past en deze zijn ook duurder...
                  Last edited by Petronix; 30 december 2008, 17:41.

Comment

Veel succes ermee!
                    Vergeet je cashback niet aan te vragen bij Sony hé!

Comment

Working...
                    X