Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-510 + 14-42 mm + 40-150 mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus E-510 + 14-42 mm + 40-150 mm

Ik ben van plan deze Olympus misschien te kopen 1. omdat ze er op bijna alle sites goed overspreken 2. omdat die toch wel goedkoop is

Maar ik vroeg me af of de lenzen goed zijn en ik misschien er beter een andere voor koop.
    En of er extreme nadelen zijn.

Mensen met raad over deze Olympus?? Geef mij die

Re: Olympus E-510 + 14-42 mm + 40-150 mm

Prima camera met prima lenzen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Comment

Ik ben al 3 jaar in het bezit van de olympus e500 de voorloper van de e510,ik heb hier wel dezelfde lenzen bij die jij op noemt en deze bevallen mij prima ,gebruik hem met name voor autosport fotografie en dit werkt zeer goed ,altijd in weer wind stof en regen fotos gemaakt
      en nog nooit geen problemen met de camera gehad nu al 25000 kliks mee gemaakt.
      voor deze prijs een leuke camera.

groetjes Rene de Wilde.

Comment

Die kitlenzen zijn heel goed! Ik denk dat de Zuiko's een heel verdiende reputatie hebben van uitsteknde lenzen te zijn...
        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaisie Bekijk bericht
          Ik ben al 3 jaar in het bezit van de olympus e500 de voorloper van de e510,ik heb hier wel dezelfde lenzen bij die jij op noemt en deze bevallen mij prima ,gebruik hem met name voor autosport fotografie en dit werkt zeer goed ,altijd in weer wind stof en regen fotos gemaakt
          en nog nooit geen problemen met de camera gehad nu al 25000 kliks mee gemaakt.
          voor deze prijs een leuke camera.

groetjes Rene de Wilde.
          Ben je zeker dat bij die E-500 dezelfde lenzen zaten ? Op de mijne heb ik een 14-45 3.5-5.6 (dus geen 14-42) en een 40-150 3.5-4.5 (de huidige is blijkbaar 40-150 4.0-5.6).

Ik weet niet welke van die lenzen de beste zijn. Persoonlijk vind ik de tele iets beter dan de kitlens (zeker qua scherpte). Normaal moet een lagere f. beter zijn...
          Deze lenzen zijn stukken beter dan de oude kitlenzen van Canon (zonder IS). Of ze het ook nog halen tegen de nieuwe canon kitlenzen met IS heb ik nog niet kunnen testen...
          Last edited by polleke_cgc; 14 december 2008, 10:47.
          Groeten,

Polleke

Comment

Working...
          X