Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitaal inzoomen G3!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Digitaal inzoomen G3!

Is het ook zo als je digitaal inzoomt met de Canon G3 dat er meer ruis in je foto komt?.
    Ik weet niet wat het wordt met de teleconverter die je op de lens kan zetten?.
    William
    Canon 10D met ef28-135.usm is.

Met digitaal inzoomen blaas je in feite de foto op. De telelens convertor heeft geen zin dus, lijkt me. aar de xperts zullen hier wel een beter antwoord op weten!

Comment

Originally posted by MadGuy
      Met digitaal inzoomen blaas je in feite de foto op. De telelens convertor heeft geen zin dus, lijkt me. aar de xperts zullen hier wel een beter antwoord op weten!
      Maar als je de telelens erop zet zonder digitaal in te zoomen haal je het dan niet goed naar je toe,zonder ruis of sneeuw??.
      William
      Canon 10D met ef28-135.usm is.

Comment

Met een teleconverter zal je dan die ruis niet hebben. Digitaal inzomen kan je het best vergelijken met het vergroten van een foto op je computer. Bij het inzoomen zal de computer als het ware informatie zelf moeten bijmaken, dat zijn die blokjes.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Working...
        X