Wou graag klein handig toestel om steeds op zak te hebben, de nikon D70s+ lenzen heb ik altijd mee op geplande fotouitstapjes , maar ik zoek iets om dagdagelijks op zak te hebben:
Lichtsterk, genoeg pixels om nog wat te croppen,raw opslag, een beetje tele, genoeg groothoek, een groot scherm (de ogen slijten al wat)
De keuze ligt bij de volgende toestellen:
-Coolpix P6000 ( om voor de rest zo dicht mogelijk bij alle nikon materiaal aan te sluiten)
- Lumix DMC LX3 ( voor de 24mm?, een tikkeltje te weinig tele, maar hoe zit dit met de veelbesproken sensor?)
-Canon Powershot G10 (om zijn veelbelovende specs, ik lees echter reviews die de Hogere iso waarden afkraken?)
Heeft iemand van jullie ervaring met deze toestellen of ander waardevol advies?
Thx in advance
dewiene
Lichtsterk, genoeg pixels om nog wat te croppen,raw opslag, een beetje tele, genoeg groothoek, een groot scherm (de ogen slijten al wat)
De keuze ligt bij de volgende toestellen:
-Coolpix P6000 ( om voor de rest zo dicht mogelijk bij alle nikon materiaal aan te sluiten)
- Lumix DMC LX3 ( voor de 24mm?, een tikkeltje te weinig tele, maar hoe zit dit met de veelbesproken sensor?)
-Canon Powershot G10 (om zijn veelbelovende specs, ik lees echter reviews die de Hogere iso waarden afkraken?)
Heeft iemand van jullie ervaring met deze toestellen of ander waardevol advies?
Thx in advance
dewiene
Comment