Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony DSC W115 of DSC W120

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony DSC W115 of DSC W120

    Mijn ouders willen een eenvoudige digitale compact camera kopen en hun oog is gevallen op een Sony die ze ergens in promotie vonden. Het gaat om de DSC W115. Vreemd genoeg vind ik met een beetje Googlen weinig reviews van dit toestel, maar wel van de iets duurdere DSC W120. Op het eerste zicht lijken de twee toestellen technisch gezien heel sterk op elkaar. Mijn vraag is of het de moeite loont om iets meer te betalen voor de DSC W120. Alvast bedankt.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: sony DSC W115 of DSC W120

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Mijn ouders willen een eenvoudige digitale compact camera kopen en hun oog is gevallen op een Sony die ze ergens in promotie vonden. Het gaat om de DSC W115. Vreemd genoeg vind ik met een beetje Googlen weinig reviews van dit toestel, maar wel van de iets duurdere DSC W120. Op het eerste zicht lijken de twee toestellen technisch gezien heel sterk op elkaar. Mijn vraag is of het de moeite loont om iets meer te betalen voor de DSC W120. Alvast bedankt.
    Sorry, stom stom. Heb het nu gezien. Het verschil zit 'm in de Super Steady Shot. Dat is toch de meerprijs wel waard, dacht ik.
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: sony DSC W115 of DSC W120

      mss even opletten met geheugen ... weet niet of deze modellen ook met dure? memorysticks werken?

      Comment


      • #4
        Re: sony DSC W115 of DSC W120

        Wel, ik heb net een DSC W120 gekocht. Ik zou hem volgende week ergens hebben (als onze vrienden van de post niet staken...). Ik was op zoek naar echt iets klein om mee te nemen als je normaal geen groot of bridge-achtig toestel kan meenemen (op stap gaan, etc...). En op dpreview hebben ze net een test gedaan van budget camera's en de W120 is er als beste uitgekomen:

        http://www.dpreview.com/reviews/q408...oup/page10.asp

        Dus was't snel beslist De W115 ken ik niet en je kan er niet veel van terugvinden maar de W120 lijkt toch een goed (budget)toestel te zijn

        Comment


        • #5
          Re: sony DSC W115 of DSC W120

          Ik denk dat voor mijn ouders de Sony DSC W120 ga kiezen. Heb een goeie deal gevonden met een memory card en een draagtas erbij en 't is slechts 15€ meer dan de DSC W115. Geen reden om te twijfelen dus.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment

          Working...
          X