Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergelijk 5DMKII / 5D / D700 - D3 / A900

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vergelijk 5DMKII / 5D / D700 - D3 / A900

HIER vind je een korte review van de nieuwe Canon 5DMKII met vanaf page 3 en 4 vergelijkende foto's wat betreft prestaties ISO met oa de Canon 5D / Nikon D700-D3 en de Sony A900.

Zeker niet volledig maar 't geeft toch een idee.

PS:disclaimer: Het bestuur ( = topicstarter ) staat NIET in voor alle commotie en heisa die deze topic weer mogelijk kan teweegbrengen
    Danny's Photosite

Re: Vergelijk 5DMKII / 5D / D700 - D3 / A900

Zeer goede review.
    Komt net op tijd aangezien ik begon te twijfelen om van Canon over te stappen naar een Nikon D700 voor hoge ISO. Zal nog even geduld oefenen vooraleer de 5D2 te verkrijgen is.
    Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taxy Bekijk bericht
      Zeer goede review.
      Komt net op tijd aangezien ik begon te twijfelen om van Canon over te stappen naar een Nikon D700 voor hoge ISO. Zal nog even geduld oefenen vooraleer de 5D2 te verkrijgen is.
      De 5DMKII komt er inderdaad goed uit en dit toch met 75 % meer pixels dan de Nikon D3/D700. Zeker een mooie prestatie.

Wel opletten voor het gebruik van de "Highlight tone priority".Deze geeft extra ruis en kan je dus beter afzetten als je hogere ISO's wil gebruiken.Op m'n MKIII geeft deze functie ook extra ruis vanaf ISO800.
      Danny's Photosite

Comment

Roadrunner toch wat kom je hier nu posten. Dat is toch echt vragen om moeilijkheden!....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
          Roadrunner toch wat kom je hier nu posten. Dat is toch echt vragen om moeilijkheden!....
          Ik heb me ingedekt met m'n "disclaimer" hé.Trouwens...er komt precies weinig of geen reaktie op.Zo'n vaart zal het dus allemaal wel niet lopen.
          Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
            Ik heb me ingedekt met m'n "disclaimer" hé.Trouwens...er komt precies weinig of geen reaktie op.Zo'n vaart zal het dus allemaal wel niet lopen.
            Wat dacht je? Er is toch de economische crisis....!
            Flickr PBase
            Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Ik zal al beginnen te sparen voor een 5D MKII.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

En je bent niet alleen denk ik met deze conclusie

Comment

ik heb al gespaard

Konijn in NL verkoopt ze al. Ik snap niet dat er nog niets in Konijn BE is. Ik ga er wel zowieso eentje hebben ,als ze geleverd zijn, maar hoe lang nog... er zijn er al verschillende in NL, UK en D die em hebben... bah!
                  www.captured.be - Party & Events Log

Comment

Working...
                  X