Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waanzinnige prijzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waanzinnige prijzen

http://www.keyooshop.com/goods.php?id=495
    http://www.keyooshop.com/goods.php?id=459
    http://www.keyooshop.com/goods.php?id=460
    http://www.keyooshop.com/goods.php?id=494

Dit lijkt gewoonweg onwaarschijnlijk!!!!

Toch wel de moeite om eens nader te onderzoeken.
    Ik heb 2 collega's in China en ga hen toch wel vragen om deze toestellen en prijzen van naderbij te bekijken.

Zou het om namaakmateriaal gaan?

Re: waanzinnige prijzen

Even googlen op Keyooshop:
    http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=30090434

Als het te mooi is om ....enz....
    Mvg Tim

Comment

Check deze link eens

Comment

Ik word daar altijd een beetje droevig van dat mensen daar nog in geloven. 't Moet zijn hé

Een D90 body voor €395...

Dit lijkt gewoonweg onwaarschijnlijk!!!!
        Dat is het ook...

Zou het om namaakmateriaal gaan?
        Nee om een namaak-website...met echte foto's van echte merken...maar je gaat wel uw geld kwijt zijn.

Ik heb 2 collega's in China en ga hen toch wel vragen om deze toestellen en prijzen van naderbij te bekijken.
        Doe dat...ze zullen nog lang kunnen zoeken denk ik...

Mijn vraag nu...ik bied een gsm te koop aan op het internet deze week en ik krijg volgende mail van ene williamsdonald1970@gmail.com:

I WILL LIKE TO KNOW IF THIS ITEM IS STILL AVAILABLE FOR SALE, Am from Essex in United kingdom and am buying this item for my son as a gift, LET ME KNOW YOUR PRICE AND YOUR
        SHIPPING COST. Do get back with me.

Wat denk je? ...

Comment

Ik moet wel zeggen dat ik ooit m'n ixus in een electronicawinkel in china voor de helft van de prijs gekocht heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomJ Bekijk bericht
            Ik moet wel zeggen dat ik ooit m'n ixus in een electronicawinkel in china voor de helft van de prijs gekocht heb
            Ter plaatse in de winkel ....
            das niet hetzelfde hé,
            ik ben ook al bedonderd geweest, door de chinezen,
            en zal online niks meer kopen, wat van ginder achter komt.
            Het zou kunnen echt zijn, maar het risico ligt heel hoog dat het mis gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
              Ik word daar altijd een beetje droevig van dat mensen daar nog in geloven. 't Moet zijn hé

Een D90 body voor €395...

Dat is het ook...

Nee om een namaak-website...met echte foto's van echte merken...maar je gaat wel uw geld kwijt zijn.

Doe dat...ze zullen nog lang kunnen zoeken denk ik...

Mijn vraag nu...ik bied een gsm te koop aan op het internet deze week en ik krijg volgende mail van ene williamsdonald1970@gmail.com:

I WILL LIKE TO KNOW IF THIS ITEM IS STILL AVAILABLE FOR SALE, Am from Essex in United kingdom and am buying this item for my son as a gift, LET ME KNOW YOUR PRICE AND YOUR

Wat denk je? ...

Garanty je geld kwijt....Ik heb dat ook eens meegemaakt met een GPS..Op het moment dat ik bij DHL aankwam raden ze mij af om dat te versturen want dat ik zeker mij spullen kwijt zou zijn plus mijn geld..Die mail begon ook dat het voor 1 van hun familieleden was en dat die jarig zou zijn en bla bla bla...De dame van DHL was zo vriendelijk om me dat te vertellen en ze had die week al een man of 10 over de vloer gehad met ongeveer juist dezelfde texten in hun mails...Dus je bent gewaarschuwd..Verkoop niets buiten Belgie waar je niet zeker van bent....
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Dus je bent gewaarschuwd..Verkoop niets buiten Belgie waar je niet zeker van bent....
                Ik ben toch blij dat je dit geen jaat geleden hebt geschreven, want dan had ik afgelopen december geen 17-55 uit België geïmporteerd.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Heb bij zo'n chinese site eens een Canon 1D ll te koop zien staan, nieuw voor 400 euro

Ik hoefde alleen maar even een VIP-membership aan te maken, uiteraard voroaf betalen en als ik vragen had kon ik altijd mailen naar 1cj345rt@hotmail.com (of iets wat er op leek...)

Yeah right..!

Maar ik kan me voorstellen dat er nog voldoende mensen intrappen...net als phising...
                  Mijn objectieven zijn all round...

Comment

yepyep ... dada centjes!!!
                    nikon stuff

Comment

Ik heb zo eens iemand in mijne MSN gehad een vrouwke..Die zie elke dag goeien dag tegen mij.Dat was ook een chinese webwinkel en die had zelfs nog andere dingen in aanbieding dan cameras..Autos en alles maar ook andere personnlijke diensten als je brgrijpt wat ik bedoel...
                      Tja die doen daar alles om iets te verdienen he...Ik trap dar nie in zenne.
                      Als je echt iets wil kopen doe dat dan via een site waar ge de verkopers ratings kunt bekijken zoals Ebay. Lumix gekocht bij een chinees en drie dagen erna in de brievenbus. Netjes geleverd door Fedex en niks aan. Alleen stond alles in het chinees en daarvoor heb ik eerste een engelstalige handleidng van internet moeten halen om via de figuurtjes de taal om te zetten.. Voor de rest niks mee aan de hand...Dus opletten geblazen
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Ik heb zo eens iemand in mijne MSN gehad een vrouwke...Autos en alles maar ook andere personnlijke diensten als je brgrijpt wat ik bedoel...
                        Ben je er zeker van dat het een vrouwke was
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                          Ben je er zeker van dat het een vrouwke was

Nee dus....
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik verkoop af en toe iets naar het buitenland toe, betaling via paypal vragen ... en tot nu toe nog nooit problemen gehad hoor. Eerst betalen en dan pas opsturen, als ze met een cheque betalen wachten totdat de cheque bevestigd is op de rekening.

De bank stort de cheque altijd 'onder voorbehoud', als er later geen geld op de rekening van de eigenaar blijkt te staan halen ze het geld mooi terug van je rekening ... terwijl jij het item al opgestuurd hebt. Als ze echt met een cheque willen betalen moeten ze maar tegen het wachten kunnen, kan enkele weken duren trouwens.

Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht

Wat denk je? ...

Als je zelf verkoopt is er toch geen probleem. Wel pas opsturen nadat je je geld hebt gezien uiteraard.
                              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
                              X