Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D300

Van de 40D werd ik niet blij, van de D300 werd ik iets minder niet blij, de 50D komt ook al niet uit de tests als iets om vrolijk van te worden.
    Bij de keuze tussen deze toestellen zou ik zelf nog steeds kiezen voor de oude en inmiddels rond hetzelfde budget verkrijgbare 5D; laat het budget het toe dan een D700.
    Het hangt ook allemaal mede af van het soort fotografie en voorkeur voor bepaalde typen objectieven.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Straks komt de D400 uit ... heb net ook een D300 gekocht omdat inderdaad de prijzen naar beneden duiken. De D400 komt op de markt in 2009 voor 4.299 dollar.... ( is nog niet bevestigd !)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
        Van de 40D werd ik niet blij, van de D300 werd ik iets minder niet blij, de 50D komt ook al niet uit de tests als iets om vrolijk van te worden.
        Bij de keuze tussen deze toestellen zou ik zelf nog steeds kiezen voor de oude en inmiddels rond hetzelfde budget verkrijgbare 5D; laat het budget het toe dan een D700.
        Het hangt ook allemaal mede af van het soort fotografie en voorkeur voor bepaalde typen objectieven.
        Dus volgens u zijn enkel FF toestellen goed?
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Ik heb nu een maand een 50D ter vervanging van mijn ouwe getrouwe 10D.
          De 50D is op alle gebied verbeterd, menu's, live-vieuw, scherm, lens calibratie.....behalve op beeldkwaliteit is er maar een kleine vooruitgang tenopzichte 10D.

Ik heb altijd gedacht dat er wat mis was met mijn 50D tot dat mijn vader ook één kocht, die van mijn vader is ietsje scherper maar het verschil is klein.

De 50D maakt abnormaal veel ruis (kleur) zelfs bij lage iso's ,
          ik word er echt ziek van, ben 2300 euro armer (L lens + 50D) maar ben echter niet veel verbeterd.

Weet niet meer wat gedaan maar ben absoluut niet tevreden en ben overtuigd zeker dat een Nikon D300 wel veel beter presteerd en ook de veel goedkopere 40D
          en ik veel spijt heb dat ik de D300 niet gekocht heb.

Wou dit toch even kwijt, ben als Canon fan teleurgesteld in de Canon 50D

Groeten

Comment

Working...
          X