Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 300d spiegel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon eos 300d spiegel

Heb sedert september mijn laatste foto genomen met de canon maar geen enkel probleem dan. Nu heb ikhem deze morgen uitgehaald om wat winterse foto's te nemen, maar blijkt dat mijn spiegel mechanisme als ik een foto neem bv 1/400 dan vertraagt hij op eens de sluitertijd naar 1"4 ofzo. Nochthans is mijn spiegel mechanisme volledig vernieuwd geweest vorig jaar in juni, zou nogal vroeg zijn om het te begeven denk ik?

Re: canon eos 300d spiegel

Wat is eigenlijk de vraag?

Comment

Als de sluitertijd werkelijk verandert, lijkt mij dat geen probleem van de spiegel, maar eerder een gebrek aan licht.

De meeste dingen gaan kapot als ze niet gebruikt worden, raar maar waar, bv ik heb vaker een lekke band als ik stil sta dan dat ik rij.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Als de sluitertijd werkelijk verandert, lijkt mij dat geen probleem van de spiegel, maar eerder een gebrek aan licht.

De meeste dingen gaan kapot als ze niet gebruikt worden, raar maar waar, bv ik heb vaker een lekke band als ik stil sta dan dat ik rij.
        Blijkbaar was het een probleem omdat mijn toestel te koud opgeslagen stond, heb hem in warmere oorden geplaatste en het probleem is van de baan. Gelukkig maar.

Comment

Working...
        X