Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginner

Hmm ik denk dat ik besloten heb voor de canon te gaan

Alleen steken enkele puntjes me: de sony heeft een 9punts sensor, terwijl de canon maar 7 heeft. En de sony zou ook in staat zijn om snelle beelden scherp te capteren zoals vb sport. Weet iemand of dit ook mogelijk is bij de canon?

Comment

Wii,

Ben nu een trotse eigenaar van de EOS 450D!

Comment

Proficiat en heel veel plezier ermee. Ik denk dat je een goede keuze gemaakt hebt. (Maar ja, als je
        al die dingen die zo links en rechts geschreven worden op een rijtje zet, dan kun je met een instap
        toestel nog moeilijk een slechte keuze maken, denk ik.)
        Zou zeggen: schiet er maar op los en toon af en toe of regelmatig hier een plaatje!

Comment

Om te antwoorden op je tweede vraag: Wat raden jullie dan aan, aan een beginneling die net begint met fotografie?
          Een cursus volgen? Of kan door regelmatige fotoshoots zelf ook lukken?

Ik zou gewoon een goed boek kopen bv:. Bewuster en beter fotograferen met een Spiegel Reflex Camera (Pieter Daeze)
          In dit boek worden alle aspecten over fotografie zeer duidelijk en begrijpbaar uitgelegd.
          Of je nu een Canon of een Nikon hebt maakt niet uit (De voorbeelden zijn allemaal wel met een Canon gemaakt)
          Ik heb dit boek meerdere malen gelezen en telkens leerde ik iets nieuws bij
          Of Scott Kelby over Digitale fotografie deel 1&2
          In deze twee boeken worden door de auteur op een grappige manier zonder de technische kant uitgelegd hoe je je foto's in bepaalde situaties maakt.
          Het is net of je met Scott Kelby op stap bent en je vraagt aan hem "Hey Scott hoe maak je deze foto?"
          Al deze boeken hebben me veel vooruit geholpen
          Later ben ik meer Technische boeken gaan kopen over Compositie en over Belichting van Michael Freeman
          En natuurlijk heel veel forums en blogs bezoeken voor tips
          Succes
          Canon 5D MarkIII , Canon 24-105 F4 IS USM L , Canon 70-200 F4 IS USM L

Jay Art's

Comment

Working...
          X