Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

external storage device bij een ixus 400

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• external storage device bij een ixus 400

Hoi allemaal!

na veel wikken en wegen hebben we met ons tweetjes besloten om een ixus 400 te halen. ik was meer voor een spiegelreflex, maar een mens heeft maar "zoveel" tijd voor z'n hobby's uit te voeren, en daarmee hebben we ons gesteld met een eenvoudiger ixusje.

nu had ik een vraagje; als ik vroeger een digitale cam op 't werk of hier instak, kreeg ik in m'n browser een extra "external storage device" , waardoor ik zonder extra drivers, rechtstreeks op de flashkaart van m'n cam kon browsen. nu is dit niet het geval bij m'n ixus?? is dit normaal of is er ergens iets mis met de instellingen van m'n peecee?

Alvast bedankt voor 'n eventueel antwoord en zeker tot hoors!

µ
    Engineers law; pick any two: Cheap/fast/good.

HA!

ik heb een gedeeltelijke oplossing gevonden, moest het iemand intresseren.

ik heb volgend progje gevonden : http://www.webattack.com/get/canoncam.shtml

-dit installeer ik op m'n pc.
    -dan copieer id de geinstalleerde files naar een cd (zodat t progje vanop de cd te runnen is)
    -nu als ik op vakantie ben loop ik een bibliotheek of cybercafe binnen(voor de internetaansluiting ofcourse)
    -cd'tje derin
    -cameratje derin
    -pics uploaden naar webspace of emailaccount!

Dit is voor mij DE oplossing, moest ik zonder flashgeheugen komen te zitten, of zou ik m'n foto's al eens willen doorsturen of veilig stellen.

groetjes,
    µ
    Engineers law; pick any two: Cheap/fast/good.

Comment

Onder XP wordt je camera vanzelf herkent en kun je de foto's downloaden naar je PC. Maar dat bedoel je niet denk ik. Ik heb ook het programma Zoombrowser (op de CD van Canon) geinstalleerd en die geeft meer mogelijkheden, zoals o.a. uploaden van beelden naar je camera. Bijv. een eigen opstartscherm etc.

Groetjes,

Theo

Comment

Working...
      X