Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 50D MINDER DAN 1000 EURO

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 50D MINDER DAN 1000 EURO

hi

zag vandaag eindelijk dat de canon 50D onder de 1000 euro wordt aangeboden
    999 euro om juist te zijn, in nederland op marktplaats.nl ,ik ga geen reklame maken voor de aanbieder,dus type daar maar canon 50D in.

Een vraagje als je in nederland koopt kan je dan ook genieten van het cashback systeem,als vlaming??Ga in februari ,maart de 50 D kopen hoop dat er daartegen ook nog eens cashback op het toestel is.

Re: canon 50D MINDER DAN 1000 EURO

Cashback geldt (helaas) meestal alleen voor het land waarin de camera gekocht is...

Als vlaming zal je camera voor de cashback dus uit Belgie moeten komen...
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Cashback geldt (helaas) meestal alleen voor het land waarin de camera gekocht is...

Dat is niet mijn ervaring . Heb in augustus een 5d gekocht op kamera-express.nl en heb twee maanden later de cashback netjes op mijn (Belgische) rekening gekregen ...

De cashback die nu bij Sony loopt, is echter wél alleen voor Be en Lu.

Goed de voorwaarden lezen dus.
      Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

Comment

De vorige actie van Canon was geldig op toestellen gekocht in Europa. Ik heb mijn 40D in Nederland gekocht en geen enkel probleem gehad om mijn cash back te verzilveren.

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht

Canon 40D - EF-S 10-22mm f/3.5-f/4.5 USM - EF 17-40mm f/4 L USM - EF 50mm f/1.4 USM - EF 70-200mm f/2.8 L USM - EF 300mm f/2.8 L USM - Extender EF 1.4x
        http://www.koenvangorp.be

Comment

Als je het toestel toch wil en je de prijs nu goed vindt waarom wachten ?
          Bij een (eventuele) cashback stijgen de prijzen als bij wonder altijd, zodat (een stuk van) je voordeel weer verloren gaat

Comment

Bij mijn weten is er een verschil in BTW tussen Nederland en Belgie. Vandaar ie die op de Nederlandse site onder de 1.000 euro kan dalen.

Comment

hi

om te antwoorden op palombian
              ik heb een budget van 3000 euro ik wil tegen begin maart alles aan kopen,budget moet op.(ga in mei op vakantie)
              Momenteel kan ik hiervoor aankopen
              Canon 50D
              Canon 100-400 is usm lens
              tamron 17-50
              vanguard tracker 4 statief
              Qstarz BT-1000 P geotag
              Canon BG-E2N Batterij Grip
              2x 8 gb extreme cards ,en extra batterij(heb ik al in bezit)
              opbergtas van case logic

had ik de 50 D aangekocht over 1.5 maand geleden kon ik al zeker 2 dingen schrappen uit mijn lijst met mijn budget ,hopelijk zal ik tegen begin maart hier dan nog 2 dingen aan kunnen toevoegen.

om te antwoorden op Germar er is inderdaad een btw verschil van amper 2 procent tegenover
              in belgie waarom kunnen de nederlanders dan gemiddeld de 50 D tegen 200 euro goedkoper aanbieden dan de belgische handelaren???
              Ik vind dat er een serieus mentaliteits verandering moet komen bij de belgische winkeliers
              inzake prijzen van elektronica .
              ALS IK BOVEN VERNOEMD LIJSTJE IN BELGIE MOET KOPEN BETAAL IK 4000 EURO.
              en dan maar klagen dat het crisis is.VERSCHIL GEEN 2 PROCENT MAAR 33 PROCENT.

CYA en bedankt voor de reacties over de cashback vraag,ziet er veelbelovend uit
              Last edited by daimyo; 21 november 2008, 20:09.

Comment

beste daimyo,

geef toe dat we hier over een luxeprobleem spreken

ik vind van mezelf al dat ik een beetje duur speelgoed heb, maar ik heb alvast het plezier van het geleidelijk te kopen (en nog leren er iets deftigs mee te doen, valt niet altijd mee)

jij wil op 3 maand kopen waar ik 2 jaar over gedaan heb

als we de vraag hoe jij ooit binnen 3 maand met die spullen zal hebben leren werken (zie mijn vorige post: waarom wachten ) even opzijzetten, is jouw redenering een duidelijke illustratie van de oorzaak van deze crisis die jij met de vinger wijst:

iedereen heeft alles zo krap op voorhand uitgerekend, dat het in duigen valt bij de minste tegenslag, en dan wordt de schuld nog gezocht bij anderen (de staat, de winkeliers, ...)

zonder twijfel zal de 50D binnenkort ook in Belgie onder de 1000 EUR te koop zal zijn (hij is het eigenlijk al)

in elk geval veel fotoplezier en een mooie reis

Comment

Als de persoon al eerdere ervaring heeft, zie ik het probleem niet.
                  Hij lijkt goed afgewogen te hebben naar de prijs van zijn materiaal.

Dit kan misschien interessant zijn:

Misschien kun je in eerste orde een paar spullekes laten vallen. Geotagging is wat luxe en een grip lijkt mij vooral aan de orde bij modelfotografie.

Kwestie van statief zou ik misschien zelfs wat hoger gaan, naar een manfrotto vb. Het statief dat je koos is genen brol maar investeren in een goed statief is belangrijk. Met een goed kan je misschien gans uw leven verder dus meteen een goed kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                    Misschien kun je in eerste orde een paar spullekes laten vallen. Geotagging is wat luxe en een grip lijkt mij vooral aan de orde bij modelfotografie.

Kwestie van statief zou ik misschien zelfs wat hoger gaan, naar een manfrotto vb. Het statief dat je koos is genen brol maar investeren in een goed statief is belangrijk. Met een goed kan je misschien gans uw leven verder dus meteen een goed kopen.
                    mwoah, met betrekking tot de geotagging ben ik het wel met je eens, maar ik vind de grip toch wel een meerwaarde als je de 100-400L gebruikt.

Ik weet niet hoe ervaren TS is maar ik zou ook niet tot maart wachten om alles te kopen. Vooral de 100-400L vergt best wat oefening om daar betere goede platen mee te maken. Dat was mijn ervaring althans. Ik twijfelde in het begin zelfs aan mijn exemplaar maar 't bleek uiteindelijk toch echt user error...

En bovendien, 't is mij inderdaad ook opgevallen dat de prijzen omhooggaan als er sprake is van een cashback. Enige tijd nadat een cashback weer is afgelopen gaan de prijzen weer omlaag.... Voorbeeld; Ik heb mijn 100-400L gekocht in februari dit jaar. Er was toen vrij recent een cashback afgelopen en mijn exmplaar koste op dat moment 1311,- voor een bulkversie. Een versie in normale doos koste zelfs 1349,- Een kleine drie weken nadat ik mijn exemplaar had gekocht kwam er weer een cashback en werd er 100,- cashback gegeven op dit objectief (en 150,- op de 40D). Maar ik piste dus net precies naast de pot en liep 250,- mis. Per saldo koste de 100=400L dus nog maar 1249,- Maar nu, nu er een tijdje geen cashback actie loopt, kost deze lens plotseling 'slechts' 1222,- euro. En da's niet eens een bulk versie. Dus wat is dan eigenlijk je winst met zo'n cashback actie
                    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                      maar ik vind de grip toch wel een meerwaarde als je de 100-400L gebruikt.
                      Fair enough. Ik werk niet echt met grote tele's maar kan me wel voorstellen dat de grip hier meer euh.. grip geeft. En in de winter kunnen de extra batterijen ook helpen.

Comment

Working...
                      X