Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflex camera Canon eos 300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reflex camera Canon eos 300

Ik ben nog in het bezit van een Canon eos 300 met een defekt (filmrol verspringt niet meer naar de volgende opname; is dit de moeite om nog te herstellen.
    dit was altijd een zeer goed toestel met zoom lens 28-80
    waar kan je zoiets nog laten herstellen en hoeveel vragen ze daarvoor.
    weet iemand raad?
    Dank bij voorbaat.

Re: reflex camera Canon eos 300

Beste
    als je het mij vraagt: dit is het uitgelezen excuus om de overstap naar digitaal te maken.
    En...geloof me, "digitaal" is echt niet zo moeilijk als het lijkt.
    voor je het weet ben je ermee weg

Succes
    Dré

ps: ik heb hier nog een leuk "starterstoestelletje" dat ik je aanbied voor een zacht prijsje...
    Last edited by dréten; 10 november 2008, 17:27.

Comment

TS stelt een gewone vraag, waarom direct weer digitaal opdringen. Met film SLR's kun je ook prima foto's maken.

Maar andere kant kun je het ook verwachten als je de vraag op een digitale fotografie forum stelt

Ik zou kijken wat een tweedehands EOS 300 kost tweedehands. Er worden massa's aangeboden in zeer goede staat. En dat voor een paar tientjes.

Bekijk anders deze link es..

Ken noemt nog een aantal argumenten om bij film te blijven. Heel veel lezen hier stiekum zijn stukjes.
      Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Ik denk ook dat een tweedehands de beste oplossing is, waarschijnlijk kan je voor de kostprijs van die reparatie zelfs een semi-professioneel analoog toestel vinden
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

zoals eerder gezegd niet laten herstellen maar tweedehands afschuimen...

Ik heb op kapaza tot grote tevredenheid een EOS 5 gekocht (voor avondschool) en dat dingetje doet nog prima zijn werk
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Working...
          X