Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoTrackr

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PhotoTrackr

Geacht forum !
    Kan iemand mij uitleggen hoe een PhotoTrackr werkt ?
    Meer bepaald : ik veronderstel dat dit apparaat op basis van het GPS-systeem een track maakt van het traject dat je aflegt. Maar wordt er precies op het traject vastgelegd op welke coördinaten foto's genomen werden ?

Re: PhotoTrackr

Zoals het op die site staat wel ja...via gps en software worden de coordinaten aan de foto meegegeven op een speciale kaart...

Als je op "how it works" klikt staat het vrij helder, maar kort uitgelegd...
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Ik vermoed dat de coördinaten van de foto vastgelegd worden op basis van de tijdsgegevens die op het tracking bestand zijn aangegeven. Ben ik correct ?
      Last edited by Grupello; 7 november 2008, 14:39.

Comment

Ik vermoed inderdaad dat het zo werkt, aangezien je enkel de klok hoeft te synchroniseren met het apparaatje...

Comment

Nu nog een laatste vraag : kunnen de coördinaten dan geïncorporeerd worden in de exif gegevens ?
          In dit geval is het toestelletje interessanter dan een toestel dat vaststaat op het fototoestel !

Comment

"Does the Phototrackr write the EXIF header of each image with the latitude, longitude, and altitude?

- The EXIF contains latitude, longitude as well as altitude information."

Lijkt er dus wel op

Comment

Working...
            X