Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dramatische prijsveranderingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dramatische prijsveranderingen

Hoi allemaal,

Bij Kamera Express en waarschijnlijk ook bij heel veel andere verkoopadressen.

D100 Euro 1950
    10D Euro 1895
    S2 Euro 1850

Alle prijzen inclusief 19% nederlandse BTW.

Die 10 D heeft toch wel heel wat in beweging gebracht.

Die S2 moet met zijn laagste prijs wel de 'zwakste schakel' zijn. ;-)

jacques.

Jaques, ben dit niet met je eens. Misschien probeert Fuji meer te verkopen door net iets lager te gaan zitten dan de concurrentie.

Heb reeds op diverse fora gelezen dat men nog steeds de S2/D100 prefereert boven de 10D en wanneer ik alle problemen met de 10D lees ;-)

Zijn toch minder mensen met problemen met de S2/D100, of zijn het gewoon betere fotografen?

Tot nu toe heeft de S2 geen firmware upgrade nodig gehad, is met de diverse andere camera's wel het geval.

gr.
    een tevreden S2 gebruiker
    http:/home.planet.nl/~knegt221

Comment

Leve de concurrentie - worden de toestellen betaalbaar

Comment

vraag me af hoe de prijzen er zullen uitzien binnen een jaar of vijf.

ps : toestellen zijn gewoon aan elkaar gewaagd, niet alleen qua prijs maar ook qua prestaties
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

>>vraag me af hoe de prijzen er zullen uitzien
          >>binnen een jaar of vijf.

Waarschijnlijk zoals het tot voor kotrt was met film-SLR's: basic SLR modelletjes rond de 500 euro of wellicht zelfs minder en goeie prosumer reflexen voor rond de 1000. Het professionele spul zal echter niet veel in prijs zakken, denk ik. Dat is een afzetmarkt op zich, waarin prijsconcurrentie een veel minder grote rol speelt dan bij de "normale" (...) consument. Dat de genoemde camera's wel in prijs gezakt zijn komt denk ik omdat Canon, Nikon en Fuji, bij gebrek aan goedkope alternatieven er ook de min of meer serieuze amateurs mee wil bereiken. "Marktpenetratie" heet dat, heb ik ooit eens op school geleerd...

Comment

Working...
          X