Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede beginnerscamera...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede beginnerscamera...?

    Hey iedereen

    Ik heb er al een tijdje over nagedacht om te beginnen met fotografie (vooral modelfotografie) omdat dit voor een leuke combinatie zou zorgen met mijn beroep... Multimedia consulent (ontwikkelen van Flash websites en applicaties).

    Nu ben ik al een tijdje aan het rondkijken op het internet voor een goede camera voor een beginner... vooral op http://www.fotokonijnenberg.be/ en ik heb lang getwijfeld of ik al dan niet deze camera zou kopen: http://www.fotokonijnenberg.be/produ...mm_vr_kit.html

    Zijn er nog beginners die deze camera gekocht hebben en hoe was jullie ervaring hiermee?
    IK veronderstel dat dit toestel een goed toestel is of zouden jullie kenners me toch iets anders aanraden? (Misschien goed om te weten dat ik toch echt niet over dat budget wil gaan voorlopig)

    Groetjes

    Wouter
    ~ Visit my Blog ~
    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

  • #2
    Re: Goede beginnerscamera...?

    Als je het low-budget wil houden, vind ik de Pentax K-m wel een leuke camera. Dit is de fonkelnieuwe instap DSLR van Pentax.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: Goede beginnerscamera...?

      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
      Als je het low-budget wil houden, vind ik de Pentax K-m wel een leuke camera. Dit is de fonkelnieuwe instap DSLR van Pentax.
      Ik ben wel bereid om dat bedrag te betalen voor die D90... Tenzij er nog een betere camera zou zijn voor ongeveer hetzelfde bedrag
      ~ Visit my Blog ~
      ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

      Comment


      • #4
        Re: Goede beginnerscamera...?

        Kopen! Prima camera hoor!
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment


        • #5
          Re: Goede beginnerscamera...?

          Kopen!!!! (D90)
          [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

          Comment

          Working...
          X