Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Film camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Film camera

Hallo,

Ik ben hier nieuw, dus misschien zit ik helemaal verkeerd met mijn vraag...Ik heb een oude filmcamera van mijn opa gekregen en de apparatuur om het af te spelen. Hij is, denk ik 46 jaar oud. Ik zou graag willen weten of iemand mij kan vertellen waar ik de 8mm films kan kopen? Ben benieuwd wat de resultaten zijn als ik de camera een keer uit probeer en wil dus graag die filmpjes om het uit te testen.

Originally posted by ae
    Ik ben hier nieuw, dus misschien zit ik helemaal verkeerd met mijn vraag...Ik heb een oude filmcamera van mijn opa gekregen en de apparatuur om het af te spelen. Hij is, denk ik 46 jaar oud. Ik zou graag willen weten of iemand mij kan vertellen waar ik de 8mm films kan kopen? Ben benieuwd wat de resultaten zijn als ik de camera een keer uit probeer en wil dus graag die filmpjes om het uit te testen.
    Je zit inderdaad behoorlijk verkeerd met je vraag... Waarom ga je niet gewoon eens op bezoek bij een fotograaf/winkel (dus geen FNAC of zo) ? Als er al iemand is die je 8mm film kan verkopen, zal hij het wel zijn.

Henk

Comment

Working...
    X