Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90 of D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Nikon D90 of D300

    Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
    Ok, misschien is ie niet zo'n grote 'nekluller' als rockwell, maar het is door Thom Hogan en zijn reviews over de S5 en de S3 dat ik bijna de S3 niet had gekocht. Heb onlangs, nu ik de de S3 van binnen en van buiten ken, terug de review gelezen van de S3 (die hij zogezegd van zijn eigen zakgeld had gekocht.) Teenkrullend, to say but the least...
    Zal ik je tenen helemaal in de knoop doen schieten? Laatste stukje LINK

    Comment


    • #47
      Re: Nikon D90 of D300

      Ik ben redelijk zeker dat als er op de S3 of S5 het etiketje 'Nikon' had gehangen, hij ze wel goede camera's had gevonden... Zoals ik al zei: ik steek er mijne tijd niet in.
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #48
        Re: Nikon D90 of D300

        Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
        Ik ben redelijk zeker dat als er op de S3 of S5 het etiketje 'Nikon' had gehangen, hij ze wel goede camera's had gevonden... Zoals ik al zei: ik steek er mijne tijd niet in.
        Toen ik deze lijn las, dacht ik direct aan jouw eerdere reactie in deze topic. Verder niet kwaad bedoeld hoor

        Comment


        • #49
          Re: Nikon D90 of D300

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Wat is het nut daarvan in de studio?
          weet niet meer waar, maar D90 is bijna beter dan de D300 in hoge iso .
          Met mijn nikon in de hand, kom ik door het land

          Comment


          • #50
            Re: Nikon D90 of D300

            Oorspronkelijk geplaatst door Valentino Bekijk bericht
            weet niet meer waar, maar D90 is bijna beter dan de D300 in hoge iso .


            Vanavond zal ik waarschijnlijk bijna miljonair zijn..
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #51
              Re: Nikon D90 of D300

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
              Espio'ke, Optio'ke, MX'ke, KX'ke, Program A'ke, A3'ke, MZ-S'ke en 2 ist D'kes, meer heeft ne mens ni nodig...
              Volgens jezelf klopt dit dus niet....
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #52
                Re: Nikon D90 of D300

                Oorspronkelijk geplaatst door Valentino Bekijk bericht
                weet niet meer waar, maar D90 is bijna beter dan de D300 in hoge iso .
                Ik heb dit ook gezien van iemand die dit gehoord heeft.

                Geintje, niet boos zijn.

                mvg
                Antoine

                Comment


                • #53
                  Re: Nikon D90 of D300

                  Voor het geval er nog geen besluit is genomen. Ik heb exact dezelfde keuze (moeten) maken en heb bewust voor de D90 gekozen. Allen de extra AF punten en weerbestendige body hebben mij doen twijfelen.
                  Maar meestal gebruik ik slechts 1 AF punt ( ik bepaal waar de scherpte ligt) en mijn lenzen niet waterbestendig zijn, heb ik voor de hoger beeldkwaliteit (met namen bij hogere iso) gekozen.

                  Er staat een mooie test op kenrockwell.com die deze twee en de D700 vergelijkt. Conclusie: bij mooi weer geen verschil te zien en bij hoge iso D700, krap daarachter de D90 en dan een stuk minder de D300.

                  Succes met de keuze!!

                  Comment


                  • #54
                    Re: Nikon D90 of D300

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ferry Bekijk bericht
                    bij mooi weer geen verschil te zien en bij hoge iso
                    Dan heb je ook geen behoefte aan een hoge ISO
                    Canikon 40D - D200, D300

                    Comment

                    Working...
                    X