Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling Sony Alpha - Videp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herstelling Sony Alpha - Videp

Moet mijn Alpha 100 binnen doen omdat op lcd scherm geen enkele informatie meer komt en mijn ontspanknop soms ingedrukt blijft.
    Sony Londerzeel en SBE (servicecenter van Sony in Bornem) hebben laten weten dat ze een vaste prijs van 179€ + 15 € transportkosten rekenen onafhankelijk van wat moet hersteld worden. Hier weet je dus waar je voor staat.
    Bij Videp vragen ze een vaste bestekkost van 48,40€ + transportkosten en dan maken ze een prijsopgave op. Als de prijs te hoog is kan je het zo laten maar ben je natuurlijk je bestekkosten kwijt en zit je nog altijd met een defect toestel.
    Heb op bd al veel goede info gelezen over Videp; betekent dit dat de herstelkosten meestal meevallen of zijn er mensen die toch voor een grotere kost dan die 179 € hebben gestaan.
    Alvast bedankt
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Re: Herstelling Sony Alpha - Videp

Ik zou misschien eens informeren bij Service Center Deinze. Als je hem daar binnen steekt kan je eveneens vragen een bestek op te maken. De bestekkosten zijn daar maar 32,67€ (incl. BTW) ex. transport. (volgens hun website). Aangezien zij ook een officieel gecertificeerde hersteldienst zijn, denk ik dat de prijzen niet veel zullen verschillen.

Comment

De vraag is ook wat er precies aan is?
      Je zegt dat er op het LCD scherm geen enkele informatie meer binnenkomt, is de LCD gebroken? Als de drukknop geblokkeerd is, zal het volgens mij een kleinigheid zijn.
      Misschien doordat deze drukknop geblokkeerd zal er mss geen info meer doorkomen op de LCD.

Van Videp kan ik niets zeggen, maar van SCD heb ik al goede ervaringen mee gehad.

Comment

het scherm blijft gewoon zwart als ik de instellingen opvraag, enkel de genomen foto's kan ik nog laten scrollen. Aan het scherm is denk ik niets mis mee.
        Deinze is iets te ver voor mij dus zal ik hem bij Videp binnen doen door de vele positieve reacties op bd. Hoop alleen dat er niet te veel kosten aan zijn.
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

Comment

Working...
        X