Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak Easyshare C913 of Samsung S860 of Canon Powershot A470 of Sony Cybershot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kodak Easyshare C913 of Samsung S860 of Canon Powershot A470 of Sony Cybershot

Hallo,

ik zit met volgend dilemma.
    Ik heb vorige zaterdag een kodak C913 aangeschaft, maar zit met een klein probleempje dat het niet lukt om de foto's over te zetten op m'n mac. Ik heb gebeld met de winkel en ik kan hem omruilen als ik dat wens.

Mijn vraag is nu,

1. hou ik de kodak C913 en koop ik een kaartlezer?
    2. Of neem ik best een ander model (ziet titel)

ik kan de keuze echt niet maken... kent iemand al deze toestellen en wat zou je me aanraden?
    Het moet echt wel een van deze 4 zijn

Re: Kodak Easyshare C913 of Samsung S860 of Canon Powershot A470 of Sony Cybershot

Je hebt denk ik bewust voor de Kodak gekozen, omdat die specs/vormgeving/uitvoering voor jouw de beste waren, dus investeer nog € 10 in kaartlezer.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Re: Kodak Easyshare C913 of Samsung S860 of Canon Powershot A470 of Sony Cybershot

Ik heb gekozen voor de kodak C913 omwille van de 9.2 M pixels. De samsung heeft er 8.1 M en de sony en de canon 7 M

maar ik hoor soms dat kodak minder is dan andere merken, klopt dit ook?

Comment

Als je de testen er op naleest in de vakbladen en vaksites moet je vaststellen dat Kodak povertjes scoort. (ruis, fabricagekwaliteit, levensduur, ...). Het merk van weleer heeft geen echt professionele toestellen en ook hun compactcamera's en bridges (zoals de p850 en p880 halen amper de winkels) Hun goedkope toestellen vindt je wel terug bij het Kruidvat en andere goedkope winkels. Laat je aub niet leiden door het aantal pixels wat een vrij slechte parameter is.

Kodak is zeker niet dood en produceert wel componenten voor anderen maar als compactgebruiker zou ik ze toch links laten liggen. Hun grote voordeel is wel hun lage prijs waardoor ze geschikt zijn voor mensen die niet zoveel verwachten van een toestel.

Samsung is een steiger in het segment maar kan ook nog niet tippen aan Nikon, Sony en Canon.

D
        Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Working...
        X