Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inktpatronen + fotopapier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• inktpatronen + fotopapier

Heb en hp met vrij dure inktpatronen. Wie weet sites waar je goedkoop inktpatronen kan bestellen + wat zijn de ervaringen rond kwaliteit en leveringen,... Ik weet ook dat je kunt bijvullen maar dit lijkt mij nogal omslachtig.
    Zijn er zo ook adressen waar je goedkoop fotopapier van goede kwaliteit bestellen.
    Dank bij voorbaat

Ik koop altijd fotopapier van het printermerk zelf heb ik toch wel de beste ervaringen mee. Cartridges en papier koop ik vaak op een Computer dump of markt die overal regelmatig te vinden zijn.

Als je even een search doet op: fotopapier in Camera's & Accessoires zul je 2 pagina s info van andere BD ers vinden

Comment

Hi,
      Ik bestel tegenwoordig mijn inktpatronen gewoon bij collishop van Colruyt. (zij beweren toch in alles de goedkoopste te zijn)
      Je bestelt via internet en 3 dagen later kun je ze gaan afhalen in de dichtsbijzijnde colruytvestiging.
      http://www.colruyt.be/buro/shop.asp?B=++35&h=+140

mvg.
      Bonzai

Comment

Ik gebruik een Canon printer en heb zeer goede ervaringen met foto papier van Canon zelf en met foto papier van Ilford. Het IlFord papier is zelf goedkoper, en volgens mij even goed.

David
        Canon met glas...

Comment

Working...
        X