Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera on the side

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• camera on the side

hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een compact, kwestie van altijd 'iets' bij te hebben. Nu ontzie ik me vaak de moeite om mijn D300 mee te nemen, vooral op werkdagen, wanneer ik met laptop en dossiers moet zeulen. Ik ben waarschijnlijk wat verwend door mijn DSLR, maar ik ben echt wel op zoek naar een toestel dat een zeer degelijk beeldkwaliteit biedt (ook bij ISO 400), met een goede lens, RAW en diafragma + manueel instelbaar. Tele is minder belangrijk, groothoek stel ik wel zeer op prijs. Een zoektocht op internet brengt me bij de Panasonic LX3 en de Leica D lux 3. Heeft iemand deze toestellen al eens aan de tand gevoeld. Wat zijn jullie bevindingen ?
    bedankt voor julie input.
    Last edited by pocket; 17 oktober 2008, 11:54.

Re: camera on the side

NIKON P5100 of P6000 als je bij NIKON iets wil, zeer goed toestel, LAN GPS RAW goeie ISO 400 breedhoek VR ISO's tot 6400

LEICA Dlux 3 en LUX 3 -zwijg stil- is een identieke kamera, ander merk, zelfde lens van LEICA en body. Beste compact op de markt : f2.0 stabilisatie 4:3 16:9 3:2 24mm wide beste toestel voor immo etc

Al deze toestellen zijn zeer goede aankoop, ik verkies de PANA wegens prijs tov de LEICA, kwa lens en breedte/IQ tov de NIKON.
    Last edited by VoN_DamN; 17 oktober 2008, 11:55.

Comment

Ik heb persoonlijk de Canon Powershot G9 "on the side".
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Bij de Nikon P5100 mis ik de bredere groothoek (eq 35 mm) en bij de P6000 is de lichtsterke aan de telekant niet geweldig. Maar ik wil de laatste zeker in mijn shortlist opnemen.

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
        NIKON P5100 of P6000 als je bij NIKON iets wil, zeer goed toestel, LAN GPS RAW goeie ISO 400 breedhoek VR ISO's tot 6400

LEICA Dlux 3 en LUX 3 -zwijg stil- is een identieke kamera, ander merk, zelfde lens van LEICA en body. Beste compact op de markt : f2.0 stabilisatie 4:3 16:9 3:2 24mm wide beste toestel voor immo etc

Al deze toestellen zijn zeer goede aankoop, ik verkies de PANA wegens prijs tov de LEICA, kwa lens en breedte/IQ tov de NIKON.

Comment

Working...
        X