Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsevolutie D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsevolutie D90

Bij zijn lancering kostte de Nikon D90 iets van een €965.
    Kort nadien stond hij €914 bij Konijnenberg.
    Eind vorige week zag ik op de website van Foto Rubens €899 en nu bij Konijnenberg € 889.

Ook wij zullen hem waarschijnlijk kopen maar niet voor nieuwjaar.

Heeft iemand een idee hoe de prijs nog verder zal evolueren? Ergens zal die daling wel stoppen vermoed ik?
    Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
    Voorheen Fuji Finepix S9500.
    Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

Re: Prijsevolutie D90

Oorspronkelijk geplaatst door anvds Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee hoe de prijs nog verder zal evolueren? Ergens zal die daling wel stoppen vermoed ik?
    Ja uiteindelijk zullen de D90's gratis worden uitgedeeld

Nee, ik heb m'n D80 gekocht toen de prijs redelijk stabiel rond de 850 euro schommelde. Denk dat de prijs van de D90 daar niet veel meer onder zal komen. Maar hangt af van verschillende factoren (prijzen andere modellen van Nikon, het succes van D90, prijzen van concurrentie, lancering nieuwe modellen, etc...)

Comment

Ik heb hem vorige week voor 875 euro gekocht bij Cameranu en verwacht dat hij over een paar maanden voor 800-825 euro te koop is
      Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
      Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

Comment

Ik heb mijn eergisteren voor 890euro (body) gekocht bij Fotomabo (Bilzen). Zeer tevreden van en zeer goede service!
        Ik verwacht dat de prijs rond kerstmis inderdaad rond 800euro zal gaan liggen en uiteindelijk rond de 700euro eindigen (tot de opvolger daar is)

Comment

Hij zal wel zakken in prijs maar niet zo snel als de Fortis aandelen.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Nu voor 836

Nikon D90 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aalscholver Bekijk bericht
              More like 845 euro

Comment

Dat vind ik nu juist zo spijtig dat was vroeger niet waar, ik weet nog goed dat toen de Beuckelaar ze nog invoerde overal een body evenveel koste, alleen in de Macro koste hij minder maar die was dan ook door de Macro ingevoerd en werd bij De Beuckelaar niet hersteld.
                Vroeger koste een Nikon body zoveel en na een paar jaar koste die body nog zoveel tot juist voor er een opvolger kwam ze wat afsloegen.
                Nu koop je een body en een maand later is hij alweer flink in prijs gezakt.
                Neem nu de D300 toen die uitkwam en wat die nu al in prijs gezakt is, ik vind dat zeer spijtig voor de kopers die direkt op de kar springen telkens er iets nieuw uitkomt.
                Voor koopjes zoekers is het dan weer zeer intresant op de bodemprijzen te wachten en een verouderd toestel te kopen, alhoewel, kan je een toestel van twee jaar al verouderd noemen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik zag gisteren een D700 voor iets meer dan €1500, maar ik had toch liever de prijs van bijna €2800 hoor............
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb hem vandaag gekocht bij fotokonijnenberg voor 1109 € met 18-105 lens bij
                    Nikon D90 met 18-135mm &
                    18-200mm Sigma 10-20
                    SB 900

Comment

en uiteindelijk rond de 700euro eindigen
                      Doe gerust maar nog een stukje lager !

Als je 'waar voor je geld' wilt hebben koop je een model best bij de uitloop, vroeger kopen betekent zowieso een paar honderd Eurootjes wegkieperen ! Nu ja, als ze allemaal zouden denken als ik zou de markt waarschijnlijk instorten he .
                      It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Working...
                      X