Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A200 werkt niet meer!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony A200 werkt niet meer!

Vandaag begon mijn sony a200 vreemd te doen. vanmiddag was er bij sommige foto's groene en blauwe strepen te zien. In de namiddag foto's gaan nemen, en geen enkele problemen gehad. Vanavond had ik dan terug problemen, soms helemaal zwarte foto's, soms terug die strepen. en nu wil de camera zelfs niet meer aan. Iemand die al hetzelfde probleem gehad heeft? Of die misschien een oplossing heeft hiervoor. Denk wel dat hij nog in garantie is.

mvg

Bart

Re: Sony A200 werkt niet meer!

Als je nog garantie hebt, dan ga je daarmee zo snel mogelijk terug naar waar je die hebt gekocht.
    Er zijn ooit problemen geweest met sensors van Sony (een paar jaar geleden), en die hadden ook zo'n fouten op de foto's. Er zal hier dus ook wel iets mis zijn met de beeldsensor.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

ja, laten we hopen dat ze het willen repareren. Hopelijk heeft sony een goede service.

grtz bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdnbeginner Bekijk bericht
        ja, laten we hopen dat ze het willen repareren. Hopelijk heeft sony een goede service.

grtz bart
        Natuurlijk wordt die camera gerepareerd als je garantie hebt.
        Als het onmogelijk is om de camera te repareren, of als de kostprijs te hoog is, dan zou je zelfs een nieuwe moeten krijgen.

Het probleem is dat je gewoonlijk wel wat geduld moet hebben...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Mocht je in de buurt van Antwerpen wonen, dan kan je het beste je toestel hier binnen brengen :

Videp (Belgisch Sony Service Center)
          (Op de Sony-site vind je trouwens ook de referentie naar dit Service Center)

Je verliest geen tijd doordat de winkelier zelf ook het toestel naar Videp moet brengen en weer afhalen, en Videp levert een uitstekende service (je krijgt bv. gegarandeerd een email thuis op de dag dat je toestel weer klaar is voor afhaling).

Succes !
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Das intresant om te weten, ik heb er wel niets aan met mijne Nikon maar ik zal het toch doorspelen aan mijne maat want die heeft een Sony.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

ja inderdaad, bedankt K-2. Jammer genoeg woon ik in watou, en antwerpen is nu niet bij de deur. Ik ga toch maar eventjes bij de winkel binnenspringen. Ik heb hem 5 maand geleden gekocht denk ik, en het was in photohall.

mvg

Bart

Comment

Als je dicht bij Deinze woont, heb je daar ook een Sony Service Center.
                update: Of laten opsturen via je dealer
                Ik denk dat SCD de enigste zijn in belgië die alpha's mogen herstellen.
                http://www.scd.be

Hierbij heb ik al goede herinneringen gehad, een compactje binnengedaan, lens was defect. Binnen de week was dit kosteloos hersteld

Comment

Heb gisteren de camera binnengedaan in photohall, en de verkoper zegt dat ze hem gaan opsturen naar de sony hersteldienst. Bedankt voor alle reacties, en ik laat nog wel weten wanneer ik hem terug heb.

mvg
                  Bart

Comment

Hoi, hier ben ik terug. Ik laat jullie weten dat ik van deze week vrijdag men camera terug heb. Hersteld en werkend. Ik kan alvast terug aan de slag gaan met kiekjes te nemen.

mvg

Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdnbeginner Bekijk bericht
                      Hoi, hier ben ik terug. Ik laat jullie weten dat ik van deze week vrijdag men camera terug heb. Hersteld en werkend. Ik kan alvast terug aan de slag gaan met kiekjes te nemen.

mvg

Bart

Allez da's goed nieuws en al bij al nog redelijk meegevallen qua termijn (ik herinner me een Canon verhaal).

En nu foto's gaan maken in Watou! Er vallen daar mooie fotokes te maken (ben zelf opgegroeid in het gehuchtje er vlak voor).
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                      X