Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony alfa 350 sluitersnelheid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony alfa 350 sluitersnelheid

Ik ben een leek, schiet dus niet op de pianist. Ik zit volop in de testfase
    Ik kocht gisteren een sony alfa 350 met kitlens 18-70, echter krijg ik de sluitersnelheid niet onder de 1/160 sec? Ligt dit aan de lens, of aan het duistere weer, of aan iets anders, of functioneert mijn toestel gewoon niet?

Re: Sony alfa 350 sluitersnelheid

In welke modus heb je dit geprobeerd? Probeer eens op "S" modus (sluitersnelheid-prioriteit), dan moet het normaal gezien lukken (eventueel hogere ISO gebruiken indien nodig).
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Doe uw flits eens naar omlaag
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Inderdaad, dat is het! Met de flits omlaag geen probleem!
        Thanks!
        Een leuk en vlot forum hier! Was mij al aan het kapot ergeren omtrent mijn aankoop!
        Voor de rest een ware revelatie (overstap van een compacte Nikon Coolpix 7900 naar de SLR Sony alfa 350. Jammer van 't slechte weer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlootie Bekijk bericht
          Jammer van 't slechte weer!
          Je zou van de gelegenheid gebruik kunnen maken om de handleiding eens te lezen.......
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Je zou van de gelegenheid gebruik kunnen maken om de handleiding eens te lezen.......
            Rofl

Ik zou me nog niet te veel ergeren. Ik heb m'n Alpha nu zo'n half jaar en ik ben er zeer tevreden over. Maar zoals gezegd, neem eens de handleiding door, en ga misschien ook eens op zoek naar een paar basis cursussen fotografie. Op die manier kan je veel gerichter te werk gaan om te bereiken wat je wil.

Veel succes ermee...
            Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Working...
            X