Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen 50D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen 50D

geen problemen meer
    Last edited by danny24; 1 november 2008, 22:19.

Re: problemen 50D

50D kan ik ook overslaan gelukkig.

Dank u voor deze melding.

Comment

Zlf geen Canon user maar dit klinkt me eenigsinds een slecht toestel. Ik denk toch niet dat alle 50D's die probleem kunnen. Gewoon binnendoen ter herstelling zou ik zeggen.

Comment

De bovenstaande comentaren op de 50D kan ik regelrecht de grond in boren, ik heb hem nu een week in bezit en ben nog niet eerder zo blij met een camera geweest, eventjes voor jullie snel een proefshotje gemaakt, hieronder volledig onbewerkte fotos zo uit de camera, hij verbaast mij steeds opnieuw wat een kleurenpracht. hiervoor had ik de 40D en heb nog geen momment spijt gehad dat ik hem verkocht heb.

ook met de ruis heb ik geen last, op 1600 iso maak ik tegenwoordig net zulke mooie fotos als vroeger op 800 iso

onderstaande foto is gemaakt met onboard flitser en sigma 24-70 2.8, ziet er niet echt rood uit

onderstaande foto is is gemaakt op P stand(hiermee heb ik nog nooit gefotografeerd, deed normaal altijd alles handmatig) en tokina 12-24 lens

de foto hieronder is van een voorbijgaande wandelaar rond een uur of 8 savonds op iso 1600 met de canon 100-400 lens

ziet er dus naar uit dat jouw camera gewoon niet goed is, gellukig heb ik nergens last van, gauw ruilen zou ik zeggen en succes ermee
        www.bb-fotografie.nl, www.nature-inspirations.com, www.laba.nl/fotografie

Comment

Working...
        X