Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G

Hallo,

Ik heb begin dit jaar de K10d van Pentax gekocht. Voorlopig ben ik daar zeer tevreden mee. Ik kon men oude lenzen gebruiken. Ik sta nu weer op het punt om een toestel te kopen en ik liet men oog vallen op de D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G . Is hij te vergelijken met de K20d ?
    AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ,is dat en goeie lens?

Mvg
    Derry

Re: D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G

Oorspronkelijk geplaatst door Derryy Bekijk bericht
    Is hij te vergelijken met de K20d ?
    Elke twee camera's zijn met elkaar te vergelijken, ook en D40 en een D3.

Probeer eens op te sommen wat je mist op je K10D en wat je denkt te winnen op een K20D of D90.

Of is het gewoon een symptoom van P(N)AS......
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      .

Of is het gewoon een symptoom van P(N)AS......
      Was da
      Mvg
      350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
      http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

Comment

Pentax(Nikon) Aquiring Syndrom: een vrij dure aandoening en bijna ongeneselijk....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Hallo

Die nikon is eigenlijk niet voor mij. Ik blijf bij men Pentax.
          Het moet een pensioengeschenk worden voor iemand die wel gewoon is om met en reflex toestel te werken. Ze wil gewoon niet meer met al die lenzen rondlopen. Ik dacht dat de combinatie hier prima was daarvoor. Ik denk dat er met die lens (AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G) veel te doen is.(dichtbij en veraf)
          Waarom dacht ik aan die D90? Nieuw, lijkt me een goed toestel, kan ook filmen ... .
          Ik koos in de tijd voor de K10 omdat ik met lenzen zat en niet mis kon of kan zeggen van Pentax. Maar als ik niet zou kiezen voor Pentax dan zou het Nikon worden.
          Ik heb weinig technische kennis. Daarom de vraag wat het verschil is tss die toestellen en wat er mogelijk is met die lens AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G.

Mvg

Derry

Comment

Ik zou der in ieder geval zeer blij mee zijn.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Zeer goede body met nieuwe technologieën: goede resultaten in hoge iso waarden, betere lichtmeter als in de vorige D80, superieur lcd scherm en live view. extra is de optie om te filmen ook al blijft het natuurlijk een fototoestel.
              De meegeleverde kitlens zou ik niet doen. koop hem dan maar in combinatie met de 18-200VR, beter bereik, goede recensies en handig als je niet van lens wil veranderen. Komt natuurlijk wel iets duurder uit.

Comment

Hallo,

Wat is er verkeerd met die kitlens?

Mvg

Derry

Comment

Heb gisteren getest en op 18mm vond ik de resultaten niet zo goed, veel vervorming. Heb ook de 18-200VR getest en ik verwachte slechtere resultaten maar dat was niet zo. Dit wordt dus mijn volgende aankoop als allroundlens
                  De 18-55VR + 55-200VR zijn een alternatief als je niet te veel wil uitgeven maar dan moet er gewisseld worden.

Comment

Working...
                  X