Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrotto Table Top Tripod Kit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manfrotto Table Top Tripod Kit

Kan iemand me zeggen waar ik dit in België kan kopen, of nog liever online?

Ik heb dit hier eens gezien van iemand die er heel tevreden over was, en zou me dit ook graag aanschaffen, want het lijkt me een praktisch ding.
    Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

Je kan ze bestellen in de FNAC, 't zal daar wel wat duurder zijn dan in sommige onlineshops vrees ik.
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Hallo, Ik denk dat ik nog liggen heb wat u bedoeld. Het is een kit met statiefje verlengstuk en balhoofd alles in een draagtasje.
      Zoals alles van Manfrotto perfecte afwerking en goede kwaliteit. Ik verkoop dit setje, want het moest bij mij ook dienen voor de G2 die ondertussen ook verkocht is. Nieuwprijs was rond de 80 Euro dus voor 40 Euro mag het setje buiten.
      Afhaling in Kontich (Antwerpse omgeving)
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Is zo'n statiefje geschikt voor een Canon 10D?
        Zelf heb ik een piepklein statiefje o.m. te koop bij Actionshop voor ongeveer 10 euro. Dit is uitermate handig voor Olympus C3040Z
        en zelfs Nikon Coolpix 5700, maar het kantelt met een Canon 10D er op.

MVG Hugo

Comment

Originally posted by hugoke
          Zelf heb ik een piepklein statiefje o.m. te koop bij Actionshop voor ongeveer 10 euro. Dit is uitermate handig voor Olympus C3040Z

MVG Hugo
          manfrotto heeft een geweldig duidelijke site waar ook de maximale gewichten etc etc bij staan.
          www.manfrotto.com
          (ter info: max voor deze set = 2 kg)
          www.vildaphoto.net

Comment

Originally posted by hugoke

MVG Hugo
            Ik zou het er niet voor gebruiken.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Niemand die een online winkel kent waar ik dit kan kopen?
              Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

Comment

kijk eens bij geengeld.nl of koopdigtaal.nl
                daar kan je het wel vinden
                mvg Jack

Comment

Working...
                X