Beste,
Ik zit een beetje met een dilemma (gelijk zo veel mensen hier ).
Momenteel heb ik een Sony Alpha 100 maar ik zou graag overschakelen naar een nieuw toestel. Het zal sowieso binnen de Alpha reeks blijven want ik ben wel content van mijn objectieven en flitser.
Mijn opties nu zijn:
* Sony Alpha 700:
+ cashback tot einde van deze maand
+ firmware V4 lost bijna alle issues op die er met dit toestel waren (veel ruis bij hoge iso)
- geen full frame
* Sony Alpha 900:
+ full frame!
+ specs
- duur (relatief natuurlijk van voor FF valt het best wel mee)
- al mijn lenzen zijn niet FF
* Sony Alpha 700X,750,800:
Had gehoopt hier iets van te horen op Photokina maar geen nieuws hierover...
Geen idee of dit dus geruchten zijn of dat er wel degelijk in de toekomst nieuwe body's gaan aankomen.
Als dit laatste het geval is wil ik daar natuurlijk op wachten maar hoe lang gaat dit duren en klopt het...
In de toekomst zal het toch allemaal FF worden denk ik, maar is het de moeite om daar op te wachten... Ik kan in het principe wel nog even verder ( en wat sparen )
Wat zouden jullie doen?
Gr,
Geert
Ik zit een beetje met een dilemma (gelijk zo veel mensen hier ).
Momenteel heb ik een Sony Alpha 100 maar ik zou graag overschakelen naar een nieuw toestel. Het zal sowieso binnen de Alpha reeks blijven want ik ben wel content van mijn objectieven en flitser.
Mijn opties nu zijn:
* Sony Alpha 700:
+ cashback tot einde van deze maand
+ firmware V4 lost bijna alle issues op die er met dit toestel waren (veel ruis bij hoge iso)
- geen full frame
* Sony Alpha 900:
+ full frame!
+ specs
- duur (relatief natuurlijk van voor FF valt het best wel mee)
- al mijn lenzen zijn niet FF
* Sony Alpha 700X,750,800:
Had gehoopt hier iets van te horen op Photokina maar geen nieuws hierover...
Geen idee of dit dus geruchten zijn of dat er wel degelijk in de toekomst nieuwe body's gaan aankomen.
Als dit laatste het geval is wil ik daar natuurlijk op wachten maar hoe lang gaat dit duren en klopt het...
In de toekomst zal het toch allemaal FF worden denk ik, maar is het de moeite om daar op te wachten... Ik kan in het principe wel nog even verder ( en wat sparen )
Wat zouden jullie doen?
Gr,
Geert
Comment