Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica S2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Leica S2

    Uitzicht van de camera komt in real live zeer gedistingeerd over, volgens mij althans, maar natuurlijk ieder zijn smaak en voorkeur.
    Op dit toestel passen de zogenaamde S-lenzen, lenzen van zeer hoge kwaliteit, niet te vergelijken met kleinbeeld lenzen.
    Voor meer info over dit toestel kan het interessant zijn de website van Leica eens te raadplegen.


    mogelijke concurrentie wegens meer aantrekkelijke prijs de Sinar HY6 65 (11500 euro zonder BTW) ook een 31,6 mp toestel, maar er is wel een duidelijk verschil tussen beide toestellen in uitstraling en mogelijk kwaliteit.

    Comment


    • #47
      Re: Leica S2

      Trollen?? Dus u vind het prettig als u een Leica S2 koopt om vervolgens op een schampere wijze te worden neergezet als iemand met een Range Rover, Green rubber boots en een Billingham fototasje?
      Het gaat mij erom dat als iemand het woord ergonomie gebruikt dat hij weet waarover hij het heeft. Achteraf doen alsof het een grapje is kan elk leeghoofd. Een camera, voordat die zelfs het levenslicht heeft gezien, afschilderen als een obscuur en bij voorbaat mislukt object..... dat is trollen. Er zit namelijk geen enkele zinvolle gedachte achter en de humor is van een bedenkelijk niveau.

      Comment


      • #48
        Re: Leica S2

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Een toeter van een 24-70/2.8 naast een prime 70 mm vind ik nu niet eerlijk om de grootte van beide camera's te vergelijken.
        ik spreek over de body, amper groter

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Beste,

        Je maakt jezelf hopeloos belachelijk . Besef je dat wel? Trebs schrijft in zijn moedertaal.
        Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
        Trollen?? Dus u vind het prettig als u een Leica S2 koopt om vervolgens op een schampere wijze te worden neergezet als iemand met een Range Rover, Green rubber boots en een Billingham fototasje?
        Ik denk dat jij het engels niet voldoende machtig bent... trebs gaf ik zijn tekst duidelijk aan dat er een aantal snobs zijn die de camera willen kopen maar dat deze camera daarnaast ook nog echte fotografen zou kunnen verleiden, was eigenlijk zeer positief...

        Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
        Dan ben ik maar belachelijk. Hij denkt in het nederlands en schrijft in het engels.
        Trebs denkt niet Hij is een beetje een 'Stig'
        Last edited by sugar; 27 september 2008, 23:22.
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • #49
          Re: Leica S2

          live from Cologne...

          20,000 Euro..? ha... after a few meetings here today, 32,000 is nearer the mark.
          So.. I retract my non-English English comments about Leica positioning itself in a realistic market position and by doing so probably upset someone again.

          I talked to a good few medium format suppliers today and their offers were impressive to either upgrade or move to a new brand. Oddly the ones that didn't really want to talk business were Leica.
          Snobs? noooo, they just don't want rif-raf like me using their equipment.

          Comment


          • #50
            Re: Leica S2

            Viewfinder, blijkbaar ken je Trebs niet goed genoeg anders zou je wel anders reageren, Trebs is trouwens van London. Een excuus is hier eigenlijk wel op zijn plaats, vind je dat zelf ook niet? Reacties zoals die van jou maken je niet geliefd, integendeel, best mogelijk dat je je daar niets van aantrekt, maar je gaat hier wel erg kort door de bocht.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #51
              Re: Leica S2

              Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
              Trollen?? Dus u vind het prettig als u een Leica S2 koopt om vervolgens op een schampere wijze te worden neergezet als iemand met een Range Rover, Green rubber boots en een Billingham fototasje?
              Het gaat mij erom dat als iemand het woord ergonomie gebruikt dat hij weet waarover hij het heeft. Achteraf doen alsof het een grapje is kan elk leeghoofd. Een camera, voordat die zelfs het levenslicht heeft gezien, afschilderen als een obscuur en bij voorbaat mislukt object..... dat is trollen. Er zit namelijk geen enkele zinvolle gedachte achter en de humor is van een bedenkelijk niveau.
              Verwijten naar iemands hoofd slingeren vind ik laag, zeer laag.
              Het getuigt van weinig respect.
              Ik denk niet dat dit opzet van het forum is.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #52
                Re: Leica S2

                Ik vind het vooral leuk dat ze een MF sensor in zo'n klein bakske hebben kunnen stoppen. Ik denk dat bepaalde mensen dat wel gaan appreciëren.

                Comment


                • #53
                  Re: Leica S2



                  Het lijkt me toch dat ze heel hard nagedacht hebben over het concept...! Ik kan het me niet veroorloven, maar als ik het groot lot win, weet ik al wat ik wil...
                  http://www.digifotofreak.nl

                  Comment


                  • #54
                    Re: Leica S2

                    Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
                    Ik zou zo zeggen... reis af naar Keulen en maak kennis met Maike Harberts, de product manager van de S2.
                    Schat van een meid en een goed stel hersens.
                    Ken je die dan persoonlijk...?
                    http://www.digifotofreak.nl

                    Comment


                    • #55
                      Re: Leica S2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Viewfinder, blijkbaar ken je Trebs niet goed genoeg anders zou je wel anders reageren, Trebs is trouwens van London. Een excuus is hier eigenlijk wel op zijn plaats, vind je dat zelf ook niet? Reacties zoals die van jou maken je niet geliefd, integendeel, best mogelijk dat je je daar niets van aantrekt, maar je gaat hier wel erg kort door de bocht.
                      Volgens mij heeft er effectief iemand in zijn koffie gezeikt en heeft ie het pas gemerkt toen zijn tas leeg was.
                      BD0808BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Leica S2

                        Iemand ondertussen al een prijs gezien?

                        Bij fotokonijnenberg is hij te koop voor iets meer dan 1miljoen euro... (1016806.71EUR)



                        'k vermoed persoonlijk dat ze er iets naast zitten en dat het ongeveer op zo'n 10.000 EUR zal uitkomen,

                        Nu hopen dan andere cameramakers hier ook eens over nadenken (binnen 5jaar nog eens zien)

                        Vriendelijke groeten
                        Tim

                        Comment


                        • #57
                          Re: Leica S2

                          Op de Photokina circuleerden er prijzen van 20.000 euro...
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment

                          Working...
                          X