Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huren van body en lens - waar ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• huren van body en lens - waar ?

Hallo,

ik zou graag een verhuurpunt vinden om bijvoorbeeld eens een Nikon D300 met een 70-300 lens te huren voor een dagje.
    Ik overweeg deze combo te kopen maar wil natuurlijk dit beestje toch eens testen vooraleer ik deze zware investering doe.

Weet iemand een adres/winkel ergens in west- of oost-vlaanderen ?

Mag natuurlijk ook iets verder indien W-of O-vlaanderen onmogelijk zijn .....
    Last edited by MichelP; 21 september 2008, 12:28.
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

Re: huren van body en lens - waar ?

Als je dat toestel eens grondig wil bekijken en aan prutsen ...mediamarkt in je buurt, uitgebreid testen is er wel niet echt bij doch als je tijdens de week eens gaat neuzen kan je er uitgebreid mee spelen

Als je wilt huren kan je dit hier

zullen er alvast nog wel zijn ...eens googelen
    2 x Niko D300 + wat glaswerk en 2 SB900 + ingerichte fotostudio

Comment

grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik denk niet dat de vraagsteller iets is met die link van kamera express want hij is niet van Nederland afkomstig dus kan hij daar niet huren.
        In OOst en West VLaanderen ken ik persoonlijk geen fotozaken die verhuren. Misschien kan je wel bij je lokale fotoboer een deal maken om enkele testjes te doen als je klant bent lukt dit wel.
        Ikzelf opteer voor de verdere afstand en de goedkopere oplossingen. Scheelt al vlug een paar honderd euro voor een D300 en een "glaasje" en flits... daarvoor rij ik graag 500 km en trouwens kan ik in zo'n zaken ook terecht voor professioneel advies ..de lokale fotozaak wil niets liever dan Canon verkopen (sorry wil op geen tenen trappen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          spijtig genoeg te ver ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotostudio spotlight Bekijk bericht
            Als je dat toestel eens grondig wil bekijken en aan prutsen ...mediamarkt in je buurt, uitgebreid testen is er wel niet echt bij doch als je tijdens de week eens gaat neuzen kan je er uitgebreid mee spelen

Als je wilt huren kan je dit hier

zullen er alvast nog wel zijn ...eens googelen

mediamarkt: heb ik al gedaan, maar dat blijft dus beperkt tot wat knopjes duwen en een fotooke met flits binnen .... geen deftige test dus

konijnenberg: ken ik al; dus ik hoopte op iets dichters ....

Comment

Eens proberen bij Art&Craft en zien hoe inschikkelijk hun zijn?

Comment

Ben als niet Nikon kenner ook van plan om de D300 aan te schaffen ... wacht op enkele aankomende promo's met photokina ??
                Mijn toestel len zijn aan vervanging toe en daar de Olympus E3 wat zeker geen slecht toestel is even duur kost als de Nikon D300... alles in overweging genomen opteer ik voor de D300. Heb wel al eens enkele fotokes mogen maken met de D300 tijdens onze reis in Duitsland waar ik een Nederlander tegen het lijf liep met zijn mooie Nikon ...alleen kon hij er geen foto's mee nemen (had misschien beter een compactje gekocht want kende niets van basisbegrippen fotografie).
                Als niet zwemmer heb ik dan de gelegenheid genomen (terwijl het vrouwke met de kids in het zwembad stoeiden) om hem dit toestel een beetjete leren hanteren en uiteraard zelf dit toestel uitgebreid getest.
                Ik moet zeggen ik was dadelijk verloren want het was echt een heerlijk toestel en zonder handleiding vond ik redelijk makkelijk mijn weg met dit toestel. Uiteraard ken ik bijlange na nog niet alles van dit toestel op zo'n 3 uurtjes ... maar na mijn thuiskomst heb ik al eventjes via google gezocht en dank zij de handleiding op het net te vinden ontdek je de ruime mogelijkheden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotostudio spotlight Bekijk bericht
                  Ben als niet Nikon kenner ook van plan om de D300 aan te schaffen ... wacht op enkele aankomende promo's met photokina ??
                  Mijn toestel len zijn aan vervanging toe en daar de Olympus E3 wat zeker geen slecht toestel is even duur kost als de Nikon D300... alles in overweging genomen opteer ik voor de D300. Heb wel al eens enkele fotokes mogen maken met de D300 tijdens onze reis in Duitsland waar ik een Nederlander tegen het lijf liep met zijn mooie Nikon ...alleen kon hij er geen foto's mee nemen (had misschien beter een compactje gekocht want kende niets van basisbegrippen fotografie).
                  Als niet zwemmer heb ik dan de gelegenheid genomen (terwijl het vrouwke met de kids in het zwembad stoeiden) om hem dit toestel een beetjete leren hanteren en uiteraard zelf dit toestel uitgebreid getest.
                  Ik moet zeggen ik was dadelijk verloren want het was echt een heerlijk toestel en zonder handleiding vond ik redelijk makkelijk mijn weg met dit toestel. Uiteraard ken ik bijlange na nog niet alles van dit toestel op zo'n 3 uurtjes ... maar na mijn thuiskomst heb ik al eventjes via google gezocht en dank zij de handleiding op het net te vinden ontdek je de ruime mogelijkheden.
                  zouden er promo's zijn naar aanleiding van photokina ? is de kans reëel ?

Comment

edit, is nog verder dan konijnenberg
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Die verhuurt ook... maar zelf nog nooit gedaan.
                      5DMarkII+ Canon 24-105 F4 IS USM L+Canon 70-200 USM F2.8L + 50mm 1.8 + Speedlite 550EX + ..
                      Fuji Finepix F30

Comment

als je op www.topfoto.be (bovenvermelde site) klikt ben je al zeeziek door naar de homepagina te kijken alleen ... zal daar nooit aan bestellen toekomen ...al dat flikkergedoe ...

Comment

de mensen van Art & Craft uit Mariakerke bij Gent waren zeer vriendelijk en boden mij de gelegenheid om wat foto's te schieten bij hen met mijn geheugenkaartje met een Nikon D300 en de 70-300

jammer genoeg was het weer vandaag abominabel en heb ik het beestje dus niet echt tot het uiterste kunnen drijven ...
                          spijtig dat men dergelijk materiaal nergens kan huren om het eens een hele dag deftig uit te testen, want in een tiental minuten kan men natuurlijk niet een deftige test doen.

Niettemin mijn dank voor Art & Craft die een mooi arsenaal aan toestellen en lenzen beschikbaar hadden en mijns inziens correcte prijzen hanteren, Kristof bleek ook de nodige knowhow te hebben .... een aan te bevelen winkel dus.

Ik wacht nog even af en kijk uit om het toestel ergens te kunnen huren, alwie nog suggesties heeft => laat maar weten

Comment

Wat doet je twijfelen aan die Nikon D300? En, als de D300 niet voldoet na een dag testen, welke camera komt dan in aanmerking?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door j@n Bekijk bericht
                              Wat doet je twijfelen aan die Nikon D300? En, als de D300 niet voldoet na een dag testen, welke camera komt dan in aanmerking?
                              in 5 minuten een aantal snapshots nemen in een drukke straat is zeker niet voldoende om een camera te testen; althans de beelden die eruit kwamen konden mij nog niet genoeg overtuigen

louter op gevoel kopen vind ik riskant bij dergelijke zware investering als hobbyist ...

de D300 zal zeker een dijk van een camera zijn maar ik wil het beestje toch eerst leren kennen vooraleer ik mijn investering doe. wie weet doe ik toch nog een impulsieve aankoop ...

Comment

Working...
                              X