Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon D700

heb besloten om een van de dagen mijn D200 te vervangen door de D700.
    iemand een idee waar ik de beste koop kan doen?
    zoek een D700 body + mb grip

Re: nikon D700

gevonden bij foto rubens voor 2285 lijkt me een goede prijs.

Comment

Fotokonijnenberg € 2287,82
      Camera: Nikon D300 - Nikon D700
      Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

Comment

2200 Euro bij Peter Verhaegen in Leuven. (Body)
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

1980 euro op ebay.uk
          Photography helps people to see
          -Berenice Abbott-
          BD1050BE

Comment

die prijzen zijn in alle geval in vrije val: voor 2 weken heb ik bij konijn 100€ meer betaald.
            Nu, ik wilde hem absoluut hebben voor mijn trip van morgen, dus ik klaag niet.
            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

is zoals op de beurs investeren. nooit het goede moment! ik heb ondertussen gekocht en ben er best blij mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
                die prijzen zijn in alle geval in vrije val: voor 2 weken heb ik bij konijn 100€ meer betaald.
                Nu, ik wilde hem absoluut hebben voor mijn trip van morgen, dus ik klaag niet.
                Omkijken is nooit goed.
                Ik heb nog de volle prijs betaald (wilde hem bij het uitkomen ook gelijk hebben), goed ik heb wel twee extra originele batterijen erbij gekregen.
                De prijzen op het internet zijn nu eenmaal minder dan een fotovak winkel.

Wanneer je problemen met de camera krijgt dan betaald zich te fotovakwinkel dubbel en dwars terug. Wanneer de camera voor herstelling of onderhoud weg moet, krijg je een vervanger.

Voor mij is dat ook veel waard.

mvg
                Antoine

Comment

Mijn ervaring: zoek de beste prijs bij een "normale" fotoboer (konijn, rubens, ...) en stap daarmee naar de handelaar het dichtst in de buurt. Ik heb de beste prijs van het moment gekregen in de zaak om de hoek. Toen ik het toestel werkelijk ging ophalen was de prijs bij konijn nog verder gezakt. Ook die prijsdaling heb ik gekregen.
                  (de lokale fotoboer is www.erdelo.be - de website is niet geweldig)

Comment

Momenteel bij Foto Nelissen:
                    Nikon D700
                    De eerste zendingen van de Nikon D700 zijn al een tijdje uitgeleverd. We hebben nog enkele body’s in voorraad voor de aantrekkelijke prijs van 2279 euro.
                    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
                    X