Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon PowerShot SD790 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon PowerShot SD790 IS

Hey allemaal

Mijn pa zoekt voor mijn moeder een nieuwe kodak te kopen (ze werkt nu met een HP Photosmart 734). Hij had gedacht aan een Canon PowerShot SD790 IS.
    Zijn er hier mensen die met dit toestel ervaring hebben of die vergelijkbare toestellen kunnen voorstellen ofzo.
    Ik hoor graag van jullie .
    Last edited by Jos_ke; 15 september 2008, 22:22.
    Visit me @ www.cedricjanssen.be of http://ceeja.deviantart.com
    Canon 30D, Canon 50mm f/1.8, Sigma 24-70mm f/2.8, Canon 75-300mm f/4.0-5.6, Canon Speedlight 550EX en Canon Macro-converter

Re: Canon PowerShot SD790 IS

Ik heb er een IXUS 970 IS gekocht voor mijn vrouw, een volslagen leek op fotografiegebied, maar ik gebruik hem ook als ik een cameraatje wil dat in mijn broekzak past. De technische kwaliteit van de foto's en het gebruikgemak zijn uitstekend. De kracht van de flits is natuurlijk vrij beperkt.

De camera zoekt zelf de gezichten op in de foto en stelt daar op scherp. Inflitsen indien nodig doet hij ook al.

Volgens mij een ideale camera voor mensen die op zoek zijn naar een goed apparaat dat zich zeer goed uit de slag trekt met zijn automatische instellingen.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Is de IXUS 970 IS de belgische naam voor de SD790 IS? Want ik vind geen enkele belgische site waarop deze staat...

EDIT: blijkbaar is dit een ander toestel. Kan iemand mij zeggen of dit toestel enkel in Amerika te verkrijgen is? Want op de site van Canon Belgium staat hij ook niet vermeld, wel op de site van Canon USA...
      Visit me @ www.cedricjanssen.be of http://ceeja.deviantart.com
      Canon 30D, Canon 50mm f/1.8, Sigma 24-70mm f/2.8, Canon 75-300mm f/4.0-5.6, Canon Speedlight 550EX en Canon Macro-converter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos_ke Bekijk bericht
        Is de IXUS 970 IS de belgische naam voor de SD790 IS? Want ik vind geen enkele belgische site waarop deze staat...

EDIT: blijkbaar is dit een ander toestel. Kan iemand mij zeggen of dit toestel enkel in Amerika te verkrijgen is? Want op de site van Canon Belgium staat hij ook niet vermeld, wel op de site van Canon USA...
        canon heeft op compact gebied 2 reeksen : De powershot reeks, en de ixus reeks. Wat je op de belgische website ziet is verkrijgbaar in belgie. In andere landen kan de naam al eens verschillen. Behalve de reesk naam (powershot en ixus).

Comment

Working...
        X