Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D80

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon D80

Ik wil graag een nikon d80 kopen, maar ik lees hier en daar dat de prijs hiervan nog zal dalen. Wanneer kan ik deze prijsdaling verwachten? Ik ben van plan om binnen dit en max 1 maand over te gaan tot aankoop. Heeft het zin om nog even te wachten? Ik zal nieuw aankopen bij Grobet, Rubens Geel of Konijnenberg.

Bedankt en vriendelijke groeten

Pieter

Re: nikon D80

de prijs hiervan zal altijd nog blijven dalen, tot hij nergens meer in de winkels of magazijnen ligt. Dit is (helaas) één van de kenmerken van het huidige digitale tijdperk. Zodra je iets koopt is het alweer verouderd en daarmee goedkoper geworden. Eens zul je toch de knoop moeten doorhakken... Misschien is het goed wachten tot de D90 echt in de winkels ligt.
    Nikon D80 ~ Nikkor 18-70

Comment

De Nikon D80 is nu al heel goedkoop, denk niet dat hij nog veel meer zal dalen, maar ze zullen hem eerder uit het assortiment kicken.
      Bij http://www.kamera-express.nl/ kost em nog maar 484,00 (bij fotokonijnen ong 560 EUR).

Comment

en je hebt natuurlijk de optie er één tweedehands te kopen van een of andere BDer die upgradet naar een D90...
        erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

De D80 staat nu al heel laag aan prijs. (digitalstreet.nl bvb) Ik denk niet dat die nog veel lager komt. Wacht misschien nog net tot de D90 in de winkels ligt, maar vergeet ook niet dat de D90 niet de opvolger is van de D80 maar is bedoeld om er naast verkocht te worden. De D80 wordt voorlopig gewoon doorverkocht.
          Ik verwacht de echte prijsjes pas in de solden als sommige winkels hun stock wat willen verkopen.
          Je kunt echter ook heel degelijke tweedehands toestellen kopen (heb ik bvb een maand geleden gedaan) van mensen die voor de D90 gaan of overstappen naar een D300 of D700.
          In ieder geval veel plezier er mee....

Comment

Volgens mij is de d80 juist net uit de cash-back, die was 100 euro en was geldig tot en met medio augustus, (in NL)

De prijzen liggen nieuw rond de 475,- euro voor de goedkoopste.

Een 2e handsje vind je voor 375,- euro van mensen die gaan upgraden naar een d90, d300 etc etc.

Voor die 100 euro zou ik hem nieuw kopen in ieder geval

Comment

welke lens zullen jullie aanraden voor op de D80. voor het trekken van familie en wielrennersfoto's.
              heb totaal geen verstand van verschillende type lenzen

Comment

budget?
                Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

Comment

Body kan ik voor 469 euro kopen en totaalbudget is een 750 euro. ben een beginner op fotogebied

Comment

Dan schiet er erg weinig over om een lens aan te schaffen voor de twee doeleinden die jij voor ogen hebt.
                    Misschien (beginner indachtig) kan je beter starten met een tweedehands 18-200 VR en later als het je allemaal bevalt en die suikernonkel eindelijk de geest geeft, je beter (en veel duurder...) glas aan te schaffen.
                    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

Comment

Working...
                    X