Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware versie 4 voor Sony A700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Firmware versie 4 voor Sony A700

Nog niet officieel vrijgegeven door Sony, waarschijnlijk vandaag of morgen samen met persberichten lancering a900.
    Zou een oplossing bieden voor de ontbrekende NR ON/OFF switch.
    Voor diegene die niet kunnen wachten op de officiële versie
    This is a free UPGRADE!! I already loved the camera but hated the NR at high ISO. This feels like a...

Re: Firmware versie 4 voor Sony A700

Heb onoffiiciele versie 4 ook al op de camera zitten. Een ander extraatje erin is de +2, 0, en -2 bracket instelling. Ivm. overbelichten en onderbelichten met drie opnames achterelkaar. Waarom heeft Sony daar zo lang mee gewacht, de afdeling marketing heeft daar een hand in.

(Ik had eigenlijk trouwens al een opvolger van de A700 verwacht of een update, bv. A700 met liveview. Niet dat ik daar op zit te wachten, de A700 = prima) maar er zal nog wel iets komen tussen de A350 en A700 of de A700 en de A900.
    test

Comment

V4 vanavond eens installeren, denk ik .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oei ik ben juist te laat precies, ik wilde net hetzelfde nieuws komen melden

As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

Comment

is er ook een update voor de A300 ?

Comment

Wie een a700 heeft, kan best v4.0 installeren. Er zitten toch wel een paar leuke voordelen aan vast. Hierboven zijn er al twee vermeld, maar de belangrijkste is voor mij toch wel de blijkbaar verbeterde dataverwerking met minder ruis als gevolg.

http://www.dyxum.com/dforum/forum_posts.asp?TID=35698
            http://www.dyxum.com/dforum/forum_posts.asp?TID=35793
            http://www.dyxum.com/dforum/forum_po...et=last#380079
            Last edited by K-2; 12 september 2008, 01:08.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

hier is een reactie van sony

We are always listening to your feedback, and we are aware of the concern expressed for α700 Noise Reduction and EV bracketing. Borrowing from some of the development for α900, we’ve developed new α700 firmware with expanded EV bracketing (±2EV/3shots) for High Dynamic Range composting, as well as Noise Reduction “off” for those who prefer the control of post processing NR. We will make these updates (and some others) officially available on Sep 16th at http://esupport.sony.com.

We’ll have more news available as we approach Sep 16th, and we appreciate your patience!”

The “and some others” part is interesting.

Comment

De toevoeging "... and some others" maakt me inderdaad ook benieuwd.
                Maar ik heb alvast de voorlopig vrijgekomen v4-versie geïnstalleerd, en de resultaten zijn prima

Comment

Ik zal hem straks ook eens installeren en van't weeken wat mee spelen.

De comments op dyxum zijn veelbelovend iig !

PS : laten we dit onder de noemer beter laat dan nooit filen want zo'n update hadden ze wel al wel wat vroeger kunnen releasen
                  As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                  like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                    PS : laten we dit onder de noemer beter laat dan nooit filen want zo'n update hadden ze wel al wel wat vroeger kunnen releasen
                    Ik vermoed dat dit een bijprodukt is van hun werk aan de a900.

Comment

officiële versie is nu beschikbaar

zou identiek zijn aan eerder gelekte versie

verbeteringen:

* The choice to select auto exposure bracketing (single & continuous) with 3 shots in 2 EV steps has been added.
                      * The choice to turn [Off] the High ISO NR feature has been added.
                      * Improvement of the image quality in high ISO setting.
                      * Improvement of the auto white balance and D-Range Optimizer performance.
                      * Improvement of reliability for communication between camera body and vertical grip.

Comment

Working...
                      X