Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb bijna beslist, nog twee kandidaten, Pana FZ18 of G9, wat is de beste koop ? en via Kapaza, heeft iemand daar ervaring ?
dank bij voorbaad
Zijn alletwee toffe toestellen...ik heb zelf de FZ18 gehad en terug verkocht door aankoop van een DSLR...ik was er zeer tevreden over...
En wat Kapaza betreft..dit is een zeer goede en betrouwbare verkoopsite...mijn vriendin heeft daar een webwinkel aangemaakt...en aan de groene sterren en waarderingen kun je nog meer zien of de persoon waar je van koopt te vertrouwen is...beste verkoopsite op het moment!!
Groeten Dirk
D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.
Comment