Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de bezitters van een HiTi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aan de bezitters van een HiTi

Heb me een 630Pl aangeschaft en zit met enkele vragen.
    1 Heb vanaf de cd ook newshphoto op pc gezet maar wat doet dit progje en hoe geraak je er want ik zie geen icoontje of een exe
    2 Als je via explorer de directories eens bekijkt dan staan daar een hele boel templates in ( zwart wit) waar kan je die voor gezbruiken en hoe ?
    3 Als je maar één etiket op een vel papier drukt draait de kleurenrol dan door zodat er een heleboel kleur niet wordt gebruikt ?
    4 Je kan afdrukken via photodesire of via adobe photoshop maar via photoshop moet je blijkbaar wel zelf je foto' op grootte brengen en via desire doet die het automatisch (verbeter indien ik verkeerd ben) met wat hebben jullie de betere resultaten
    Is een hele boterham maar ben er zeker van dat er gebruikers zijn die mij hier een handje kunnen helpen,alvast bedankt.
    D7000 + 28 tot 400mm

Dag,Luc
    3 Als je maar één etiket op een vel papier drukt draait de kleurenrol dan door zodat er een heleboel kleur niet wordt gebruikt ?

Als je nu een print op je HI-TI maakt ter grote van een vierkante centimeter dat je ook steeds meer dye-sublimatie folie doorspoelt dan dat je daadwerkelijk nodig hebt voor je 4” x 6” print? Ik
    bedoel hiermee dat er stukken onbenut doorgespoeld worden.

mep
    http://users.skynet.be/mep
    No colors, no business!
    “Our Inks Are Service”

Comment

Originally posted by luc200
      2 Als je via explorer de directories eens bekijkt dan staan daar een hele boel templates in ( zwart wit) waar kan je die voor gezbruiken en hoe ?
      Hoi Luc,

Deze zwart-wit templates zijn volgens mij de spiegelingen van de verschillende templates die je kunt vinden in Photodesiree.

Groet

Jeroen

Comment

bedankt Jeroen en Mep.
        Iemand die vraag 1 en 4 kan beantwoorden ?
        Volgens de topics zouden er toch al meer deze printer gebruiken.
        D7000 + 28 tot 400mm

Comment

@luc200

Vraag 4) Ik gebruik photoshop en dan altijd print with preview
          dan "scale to fit media" aanvinken en de foto past helemaal op het papier
          Be patient, good things come to those who wait!
          http://www.lamahi.com

Comment

LaMahi
            D7000 + 28 tot 400mm

Comment

Working...
            X