Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet aankoop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• internet aankoop

Zijn er mensen die ervaring hebben met de in Hong Kong gevestigde internet shop SKDIGI en zijn er nog bijkomende kosten of taksen buiten de verzendkosten.

Re: internet aankoop

Geen ervaring mee en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten.

Garantie in Hong Kong ?
    Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

Comment

indien dit http://stores.ebay.co.uk/SKDIGI-UK-SHOP skdigi is met ebay zou ik dit durven doen.
      -9320 zaken verkocht met 100 % tevreden klanten, die weten wat verkopen is.
      - transport verloopt via fed ex express: zeer snel met trakingnrs
      - betaling via paypal: zeer betrouwbaar en garantie via je visa
      - vraag naar internationale garantie, wat meestal geen probleem is, sommige geven ook omruil garantie !

wie een 100 % positieve feedback heeft zal dit zeker zo willen houden en loopt geen risico's

-douane kan je import kosten aanrekenen. Uit de vs doen ze dit vrijwel altijd vanaf 50 € maar uit het oosten zelden tot af en toe.
      Soms is dat een laag bedrag (ong 50 €) maar zij kunnen tot max 21 % van de waarde van je pakket eisen (gebeurd zelden maar het kan).

Maak voor jezelf uit of je goedkoper af bent via internet met het "dome scenario" van 21 % of je deprijs betaald bij een fotoboer hier of benelux.

persoonlijke mening: beneden de 400€ en winstvoordeel van ong 1/3 van het bedrag zou ik het risico nemen, boven de 400 € of een winstvoordeel lager dan 1/3 zou ik ei'kes voor mijn geld kiezen en hier kopen.
      Voor kleine prulllen: geheugenkaartjes, filters, kabeljes, batterijen,... nooit twijfelen => ebay
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        indien dit http://stores.ebay.co.uk/SKDIGI-UK-SHOP skdigi is met ebay zou ik dit durven doen.
        - vraag naar internationale garantie, wat meestal geen probleem is, sommige geven ook omruil garantie !

wie een 100 % positieve feedback heeft zal dit zeker zo willen houden en loopt geen risico's

-douane kan je import kosten aanrekenen. Uit de vs doen ze dit vrijwel altijd vanaf 50 € maar uit het oosten zelden tot af en toe.
        Soms is dat een laag bedrag (ong 50 €) maar zij kunnen tot max 21 % van de waarde van je pakket eisen (gebeurd zelden maar het kan).

Maak voor jezelf uit of je goedkoper af bent via internet met het "dome scenario" van 21 % of je deprijs betaald bij een fotoboer hier of benelux.

persoonlijke mening: beneden de 400€ en winstvoordeel van ong 1/3 van het bedrag zou ik het risico nemen, boven de 400 € of een winstvoordeel lager dan 1/3 zou ik ei'kes voor mijn geld kiezen en hier kopen.
        Voor kleine prulllen: geheugenkaartjes, filters, kabeljes, batterijen,... nooit twijfelen => ebay
        Doe ongeveer hetzelfde...mijn limiet ligt om en rond de 200 Euro + ik kijk altijd of het doosje niet te groot gaat worden. Meestal worden de goederen (zoals ook hier) als gift opgestuurd. Heb al veel in Hong Kong gekocht...nooit problemen gehad.
        ...en deze ebayer lijkt me ook betrouwbaar.

JanMetDePet
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

Uit Hong Kong doen ze het ook. Als waarde van pakje meer dan 50 EUR is (incl verzendkost) dan wordt het getakseerd. K hebt al meegemaakt vroeger toen ik 3 SD kaartjes kocht vanuit HK.

Ik weet niet wat je daar wilt kopen, maar k heb ff snel gekeken naar de canon cams, en die zijn toch nie goedkoper dan hier.
          De Eos 1000d + standaard kit lens voor 550 EUR bij fotokonijnenberg, bij die shop is het 600 EUR maar dan 4GB sd kaart erbij en een extra (3th party?) batterij, dan is dat even duur ong als hier. Zonder rekening te houden da ze u nog es gaan takseren aan de douane.
          Ik zou zeggen, kijk anders es op de duitse prijswatch en koop dan beter je toestel in Duitsland ? De meeste shops verzenden wel hoor....
          Last edited by Psychodweep; 22 augustus 2008, 15:55.

Comment

Working...
          X