Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help! canon powershot S2 IS - geen beeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help! canon powershot S2 IS - geen beeld

    hallo,

    Ik zoek hulp bij een technisch probleem. Ik heb van mijn vader zijn camera gekregen: canon powershot S2-IS omdat hij geen foto's meer kan maken. (incl. alle cd's en handleiding) Alleen er is een probleem want ik kan geen beeld krijgen: scherm en zoeker blijven op zwart; ook bij het aansluiten op de computer. Ik heb al op alle mogelijke manieren gereset, geheugenkaartje geformateerd en verwisseld. Bij het aansluiten op de computer loopt het programma altijd vast (zo vast dat ik zelfs met ctrl+alt+del er niet uit kom). De ikoontjes komen wel op het LCD-scherm en ik kan ook in het menu komen van de camera - allemaal wel zichtbaar (ook het plaatje bij het opstarten is ok). Hij neemt ook wel een foto; maar deze is uiteraard zwart: geen beeld.
    Ik hoop dat iemand dit probleem kent en weet wat ik kan doen hieraan!
    Bij voorbaat dank!

  • #2
    Re: help! canon powershot S2 IS - geen beeld

    Zet het toestel aan om foto's te nemen. Op de achterzijde is een knopje "display". Druk daar een enkele keren op. Prober eens.
    Fuji x 100 f

    Comment


    • #3
      Re: help! canon powershot S2 IS - geen beeld

      http://forum.belgiumdigital.com/f9/a...is-180308.html
      Binnen brengen en met een beetje geluk kun je hiervoor een S5 IS ontvangen
      Greetz Geert.
      Canon gerief...

      Comment


      • #4
        Re: help! canon powershot S2 IS - geen beeld

        THNX Geert! Dat klinkt wel hoopvol!
        Hij is niet nieuw maar ook nog maar nauwelijks gebruikt (mijn vader kon hem niet goed gebruiken omdat hij ziek werd) dus ik was een beetje aangezien hij het niet meer deed...
        Ik ga hem rap binnenbrengen en dan maar hopen!!

        wordt vervolgd....

        Comment


        • #5
          Re: help! canon powershot S2 IS - geen beeld

          Is de batterij nog wel ok?
          Mvg Tim

          Comment

          Working...
          X