Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC FX55

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic DMC FX55

    Wie heeft dit toestelletje en kan mij vertellen of het de moeite is om het aan te schaffen bij mijn Canon 40D. Het zou vooral moeten dienen om mee te nemen op fietstochten en lange wandelingen waarop er normaal niet iets speciaal te zien is. Maar je weet maar nooit hé... Iedereen kent dit gevoel wel denk ik Ik wil vooral een plat toestelletje maar die natuurlijk ook wel mooie fotootjes oplevert. Daarom niet BD-waardig, maar gewoon als herinnering aan...
    Hilde

  • #2
    Re: Panasonic DMC FX55

    Ik heb een DMC-FX01, reeds twee jaar en het is een supertoestel waar je altijd kan op rekenen voor een snelle, scherpe, mooie, volle foto.

    Ik was ooit in het Topkapi paleis waar relikwiën bewaard werden, er zat daar in het halfdonker een imam constant te bidden. Je mocht er geen fotos nemen, maar kon het niet laten (shame on me). Ik trok dus zonder flits van onder mijn oksel weggestoken een foto op goed geluk, en hey, die was super!!!

    Ook in openlucht superkiekjes!!

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic DMC FX55

      Bedankt voor de reactie grootmogol !
      Hilde

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic DMC FX55

        ge moet geen zo'n groot idee hebben over dit forum citaat "non bd waardig"
        want alles draait toch om mooie foto's en wat is er mooier dan een goeie herinnering en een duidelijke foto .trouwens een goede keuze

        Comment

        Working...
        X