Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje aankoop-verkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje aankoop-verkoop

    hallo, ik ben nieuw op dit forum en vandaar deze eerste vragen, ik zou mij een diditaal fototoestel willen aanschaffen maar met wat type ben ik het beste af? misschien wel bij vermelden dat het om occasioneel gebruik zou gaan(vakantie en uitstapjes) en ik heb nog 2 toestellen(niet digitaal) die ik zou willen verkopen, de ene is een canon EOS 600 met 35-80mm lens en metz 45CT-5 flits, de andere een minolta x-300s met achiever 828 flits wat is dat waard en waar kan ik dat kwijt? Indien er hier liefhebbers zijn, laat maar weten. Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: vraagje aankoop-verkoop

    Je aanbod van camera's is hier verkeerd gepost maar moest in aangeboden (je kan nog steeds je originele bericht wijzigen).

    Verder zijn er geen slechte toestellen op de markt maar kunnen we zo voor de vuist weg deze vraag onmogelijk beantwoorden.
    Wat is je budget? Hoe groot mag het max zijn? ...

    Deze vraag is heel populair geweest (en nog steeds blijkbaar) en kan je dan ook aanraden de laatste 10 pagina's van het onderdeel "camera" eens te lezen waar je zeker een antwoord op zult vinden. Het vraagt enkel wat tijd van je op deze bewolkte zondagnamiddag.

    Comment


    • #3
      Re: vraagje aankoop-verkoop

      Oorspronkelijk geplaatst door studio V Bekijk bericht
      ik heb nog 2 toestellen(niet digitaal) die ik zou willen verkopen, de ene is een canon EOS 600 met 35-80mm lens en metz 45CT-5 flits, de andere een minolta x-300s met achiever 828 flits wat is dat waard en waar kan ik dat kwijt? Indien er hier liefhebbers zijn, laat maar weten. Alvast bedankt voor de reacties.
      Laat maar gewoon in de kast liggen.
      De mogelijke "opbrengst" is niet enige moeite waard.

      Comment


      • #4
        Re: vraagje aankoop-verkoop

        Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
        Laat maar gewoon in de kast liggen.
        De mogelijke "opbrengst" is niet enige moeite waard.
        Klopt, als je ermee naar een winkel stapt die het overneemt bij aankoop van een nieuw toestel krijg je waarschijnlijk 50-75€ voor het hele pakket.
        Verkoop je het partikulier, dan kan je er misschien 25€ meer voor krijgen als je tijd van wachten hebt.

        Wat je vraag betreft betreft welk toestel, dat is hier zowat de meest gestelde vraag dus. Dus enkele uren rondneuzen hier en gebruik maken van de zoekfunctie zal je wel verder kunnen helpen.

        Hier op de website van BD lid Fullator vind je het pakket BESLIS, een gidsje om een nieuw toestel te kiezen.
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Re: vraagje aankoop-verkoop

          Vind zijn/haar commentaar niet zo slecht hoor.
          Zeer duidelijk dat je er pracktisch niks voor terug krijgt als je dit verkoopt.
          Dus dit commentaar is zeker hier bij je vraag op zijn plaats.


          Een oud citaat van een gewaardeerd lid hier is
          "Er zijn geen slechte camera's meer"
          Wat nu van toepassing is is de wil om te leren te werken met een nieuw toestel.
          Dus pak vast wat je goed in de hand ligt en ga daarop verder.
          Last edited by Franciskine; 19 augustus 2008, 09:47.

          Comment


          • #6
            Re: vraagje aankoop-verkoop

            beetje grote kuis gehouden en alle off-topic berichten verwijderd. . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: vraagje aankoop-verkoop

              Wat was er mis met mijn bericht?
              Ok, dan maar voor de 2de keer...
              Die Metz 45 zou ik niet dadelijk verkopen want die kun je nog gebruiken met je (nieuwe) digitale camera. Best even controleren of de syncronisatie spanning (voltage) niet te hoog is want anders kun je schade berokkenen aan je toestel.
              Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

              Comment


              • #8
                Re: vraagje aankoop-verkoop

                Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk bericht
                Wat was er mis met mijn bericht?
                Ok, dan maar voor de 2de keer...
                Die Metz 45 zou ik niet dadelijk verkopen want die kun je nog gebruiken met je (nieuwe) digitale camera. Best even controleren of de syncronisatie spanning (voltage) niet te hoog is want anders kun je schade berokkenen aan je toestel.
                deze raad zal ik zeker in overweging nemen thx

                Comment

                Working...
                X